سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرستاده تو میزان خرد تو را رساند و نامه‏ات رساتر چیزى است که از سوى تو سخن راند . [نهج البلاغه]
 

 
   

مشکلات ورزشگاه میرزاکوچک خان رشت محبت اجبارى به پگاه! - مجید جهانپور
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:2بازدید دیروز:3
 

عباس :: 86/5/21::  11:16 صبح

  

پیروزى صبا
در دیدار تدارکاتى


 صباباترى جمعه در دیدارى تدارکاتى پگاه گیلان را شکست داد. صبایى ها جمعه میزبان پگاه گیلان بودند که این دیدار یک - صفر به نفع میزبان به پایان رسید
تنها گل صبا را در این بازى غلامرضا رضایى مهاجم جدید تیم به ثمر رساند. پگاه بعد از این دیدار با پایان اردو در تهران راهى رشت شد تا تمرینات را در خانه پیگیرى کند

  

مشکلات ورزشگاه میرزاکوچک خان رشت
محبت اجبارى به پگاه!

 
144861.jpg
سهیل میرزاجانى

پگاه رشت نماینده گیلان در لیگ هفتم در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر براى برگزارى و میزبانى بازیهاى خود در رشت دچار مشکل شده به طورى که این مسأله نگرانى مسؤولان و مربیان این تیم را فراهم کرده است. ورزشگاه قدیمى شهید عضدى طى سال هاى اخیر همیشه میزبان رقابت تیم هاى رشتى در سطوح مختلف بوده اما پس از صعود پگاه به رقابت هاى لیگ برتر مقامات ورزش گیلان تصمیم گرفتند عملیات ساخت ورزشگاه فلکده رشت را که به تازگى به میرزاکوچک خان تغییر نام داده تسریع بخشند تا این ورزشگاه بعد از ۱۱ سال از آغاز عملیات ساخت آن براى فصل جدید آماده و مهیا شود. تلاش هاى شبانه روزى و جدى مسؤولان تربیت بدنى استان گیلان در نهایت تا به امروز باعث شده کار ساخت و آماده سازى این ورزشگاه ۱۵ هزار نفرى به پایان برسد و آماده برگزارى مسابقات شود. با وجود اینکه به احتمال فراوان رقابت هاى پگاه این فصل در ورزشگاه جدید میرزاکوچک خان برگزار خواهد شد اما از قرار معلوم این باشگاه تمایل زیادى براى انجام بازیهاى خود در ورزشگاه جدید ندارد، که البته تا حدود زیادى نیز حق با پگاهى هاست!
یکى از نکات منفى ورزشگاه میرزاکوچک خان راه ارتباطى این ورزشگاه است. ورزشگاه میرزاکوچک خان در منطقه اى به نام جیرده در ۱۵ کیلومترى رشت واقع شده که به طور حتم رفت و آمد براى هواداران پگاه به این ورزشگاه سخت و پرهزینه خواهد بود و همین مسأله مى تواند باعث شود بسیارى از علاقه مندان به این تیم تماشاى تلویزیونى بازیهاى پگاه از شبکه استانى را به محتمل شدن هزینه هاى زیاد براى تماشاى بازى از نزدیک ترجیح دهند. نکته بعدى نامناسب بودن راه ارتباطى بین رشت و محل برگزارى بازى است. جاده اى بسیار باریک و غیراستاندارد براى تردد حجم بالاى خودرو تنها پل ارتباطى بین رشت و ورزشگاه است. حال تصور اینکه دیدارهاى پگاه با تیم هاى استقلال و پرسپولیس که تماشاگران فراوانى از آن استقبال مى کنند باید در ورزشگاه میرزاکوچک خان برگزار شود کمى زیاد باعث نگرانى مى شود. احمدى سراوانى مدیر روابط عمومى پگاه نیز از این بابت نگران است. وى مى گوید: «کاملا گویا است که این جاده توان بار ترافیکى بالا و تردد انبوه خودرو را ندارد و این مسأله ما را نیز نگران کرده است. شما تصور کنید ۱۵ هزار نفر در پایان بازى مى خواهند به طور همزمان از ورزشگاه خارج شوند. چه اتفاقاتى در این مسیر پیش خواهد آمد.»
مجتبى پوربخش مدیر روابط عمومى هیأت فوتبال گیلان نیز ضمن ابراز نگرانى از این مسأله مى گوید: «باید بازیهاى پرتماشاگر پگاه  همانند دیدار با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه عضدى برگزار شود چون بدون شک این جاده باریک و خطرناک حادثه ساز خواهد شد.»
با وجود نگرانى هاى موجود براى برگزارى رقابت هاى پگاه در ورزشگاه میرزا کوچک خان میرشهاب مؤمنى معاون ورزشى اداره کل تربیت بدنى استان گیلان مى گوید: «در هر پروسه اجتماعى، هر بخشى مسؤولیتى دارد که باید آن را به انجام برساند. مسؤولان باید در فکر جاده دسترسى به این استادیوم نیز باشند و قطعاً اگر معاون امور عمرانى استاندار و مسؤولان راه و ترابرى گیلان شاهد اقبال عمومى و استقبال تماشاگران باشند درصدد بهبود وضعیت حال حاضر برمى آیند.»
تنها برداشتى که از صحبت هاى معاون ورزشى تربیت بدنى گیلان مى شود کرد این است که مسؤولان ورزش گیلان بیشتر علاقه مند به تجربه کردن هستند تا استفاده از تجربه!
مشکل بعدى پگاهى ها، براى برگزارى بازى در ورزشگاه میرزا کوچک خان عدم آشنایى مربیان و بازیکنان پگاه با شرایط زمین چمن است. به طورى که مجید جهانپور سرمربى پگاه در همین ارتباط مى گوید: «ما هنوز یک دیدار دوستانه نیز در این ورزشگاه نداشته ایم و مى ترسیم در حین انجام بازیهاى لیگ برتر این ورزشگاه براى ما غریبه باشد.»
با این حال از قرار معلوم پگاه باید بازیهاى خود را در این ورزشگاه برگزار کند چرا که باشگاه پگاه رشت فاقد ورزشگاه اختصاصى براى انجام دیدارهاى خود است. به همین خاطر باید از ورزشگاه هاى دولتى که زیر نظر تربیت بدنى است استفاده کند و تربیت بدنى گیلان نیز امسال اعلام کرده باید بازیهاى پگاه در ورزشگاه میزاکوچک خان برگزار شود و انگار تصمیمى نیز براى تغییر مواضع خود ندارد. ورزشگاهى که با مشکلات مختلفى براى برگزارى بازیهاى پگاه روبرو است!
 
«کریم قنبرى» پگاه را آنالیز کرد
در روز بازى صباباترى و پگاه، کریم قنبرى مربى تیم سپاهان در ورزشگاه نوبنیاد صباباترى حاضر شد و بازى پگاه را آنالیز کرد. پگاه اولین حریف سپاهان در لیگ برتر خواهد بود.

زمین ورزشگاه سردارجنگل رشت قابل استفاده نیست
مدیر عامل پگاه: بازیکنان ما نمى توانند خود را قربانى بازى افتتاحیه کنند
مدیرعامل باشگاه پگاه گیلان گفت: زمین ورزشگاه سردار جنگل رشت قابل استفاده نیست و تیم فوتبال پگاه نمى تواند در آن بازى کند. «اسماعیل شاد» افزود: طى بازدیدى که به همراه مسئولان فدراسیون فوتبال از ورزشگاه سردارجنگل داشتیم، مشخص شد که نمى توانیم در این ورزشگاه بازى کنیم. وى گفت: پگاه گیلان نمى تواند خود را قربانى بازى افتتاحیه کند چون به طور حتم بازیکنان در این زمین آسیب مى بینند. بازیکنان ما با این زمین غریبه هستند چون به دلیل آماده نبودن آن، تاکنون در آن تمرین نکرده اند. در این مدت به تیم ما اجازه تمرین در این زمین را نداده اند که البته حق همداشته اند، چون زمین آماده برگزارى مسابقه نیست

وحدت طرفداران پگاه و ملوان
لیگ هفتم شروع مى شود و در این راستا افتخار استان گیلان به داشتن ۲ نماینده در لیگ برتر مایه مباهات مردم این خطه از کشور اسلامى است اما یک نکته دغدغه خاطر مى نماید و آن اینکه فراموشى خاطر دست اندرکاران و متولیان ورزش استان در انسجام و وحدت طرفداران این ۲ تیم به دور از کینه هاى قدیم که نشان از عدم رشد فرهنگى و اخلاقى جامعه در سالهاى پیش از انقلاب داشت را همچنان به دنبال دارد. آیا ضرورى نیست که ارباب جراید، صدا و سیما، هنرمندان، نمایندگان و مسئولین و آنانى که وجهه اى در سطح کشور و استان دارند، دست به دست هم دهند و طرفداران این تیم هاى محبوب را از عناد و دشمنى و نسبت دادن القاب زشت و ناپسند برحذر دارند؟
در این راستا وظیفه مسئولین باشگاهها نیز بسیار خطیر و مهم مى نماید که با هماهنگ کردن لیدرهاى طرفداران خود و انتخاب آنها از اشخاص با شخصیت و قابل احترام که وجهه و کسوت نیز داشته باشند، موفقیت هر ۲ تیم را در لیگ برتر که افتخار استان گیلان مى باشند،رقم بزنند. امید که دغدغه خاطر تماشاچیان فهیم و با فرهنگ استان گیلان با درایت مسئولین و دست اندرکاران امر در راستاى این مهم به بار بنشیند.
کوتاه از فوتبال گیلان
اسفندیارى تمدید کرد

امیر اسفندیارى بازیکن پگاه گیلان که یک سال از میادین فوتبال دور بود با حضور در هیأت فوتبال استان گیلان قبل از پایان مهلت مقرر براى نقل وانتقالات قراردادش را با این تیم تمدید کرد.
پوربخشى در پگاه
مجتبى پوربخشى به احتمال بسیار زیاد در باشگاه پگاه مشغول به کار خواهد شد. گفته مى شود قرار است اوبه عنوان مدیر روابط عمومى پگاه فعالیت نماید.
درخواست هواداران
جمعى از هواداران پگاه از مجید جهانپور سرمربى این تیم خواستند افشین چاووشى را در خط حمله به کار گیرد، چراکه او یک مهاجم گلزن است و نباید در خط هافبک بازى کند.
حاجتى: سپاهان را شکست مى دهیم
مصطفى حاجتى هافبک پگاه گفت: در اردوهایى که پشت سر گذاشته ایم به آمادگى کامل رسیده ایم. در حال حاضر مشکلى نداریم و قطعاً با کمک و حمایت هواداران، سپاهان را در رشت شکست خواهیم داد.
رخ چکا در کلاس B
علیرضا رخ چکا بازیکن سابق ملوان و سایپا در کلاس B مربیگرى به مدرسى مرتضى محصص شرکت کرده است. او با مفید ارزیابى کردن این کلاس عنوان کرد: چیزهاى زیادى یاد گرفته ام که قطعاً در آینده کمک زیادى به من خواهد کرد.
مهدوى باید استراحت کند
رضا مهدوى بازیکن پگاه بعد از بازى با صبا باترى دچار سرما خوردگى شد و تا چند روز باید استراحت کند



:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
مجید جهانپور -پرشین بلاگ [41]
مجید حهانپور - بلاگ پارس [29]
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ [35]
مجید جهانپور - میهن بلاگ [28]
[آرشیو(4)]

::تعداد کل بازدیدها::

22960

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
مشکلات ورزشگاه میرزاکوچک خان رشت محبت اجبارى به پگاه! - مجید جهانپور
::لوگوی من::
مشکلات ورزشگاه میرزاکوچک خان رشت محبت اجبارى به پگاه! - مجید جهانپور
::لینک دوستان::
وبلاگ هواداران پگاه گیلان
اولین لغتنامه زبان گیلکی
مجید جهانپور - بلاگ پارس
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ
مجید جهانپور - میهن بلاگ
مجید جهانپور - پرشین بلاگ
مجید جهانپور - انزلی بلاگ
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::