دانشمندان، حاکم بر مردم اند . [امام علی علیه السلام]
 

 
   

جهانپور: قدرت مان را با شکست سپاهان به نمایش مى گذاریم - مجید جهانپور
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:2بازدید دیروز:3
 

عباس :: 86/5/22::  10:54 صبح

  
جهانپور:
قدرت مان را با شکست سپاهان به نمایش مى گذاریم

145038.jpg
مجید جهانپور درباره وضعیت تیم پگاه گیلان در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر توضیح مى دهد: خوشبختانه دوران آماده سازى پیش فصل را به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشته و برنامه هاى مورد نظر خود را تا اندازه زیادى اجرا کردیم. علاوه بر انجام تمرینات مختلف بدنسازى و تاکتیکى اردوى بسیار خوب ۵ روزه اى را نیز در تهران انجام دادیم که به لحاظ تاکتیکى و گروهى این اردو تأثیر به سزایى در تیم داشت. در این اردو ۲ بازى تدارکاتى خوب را با تیم هاى لیگ برترى انجام دادیم و پس از بازگشت به رشت بار دیگر تمرینات را به صورت منظم پیگیرى کردیم.
شرایط تیم بسیار امیدوارکننده است. بازیکنان با تمرینات منظمى که انجام داده اند از نظر بدنى در شرایط مناسبى قرار دارند و به لحاظ روحى نیز براى آغاز لیگ لحظه شمارى مى کنند. تمرینات پگاه در آرامش و به دور از هرگونه حاشیه اى در حال برگزارى است و با توجه به اینکه حدود ۷ تغییر در ترکیب تیم به وجود آمده، هدف اصلى ما در تمرینات اخیر بیشتر ایجاد هماهنگى گروهى بوده است. سعى کردیم تا با تمرینات ویژه گروهى بازیکنان جدید و قدیمى را کاملاً با یکدیگر هماهنگ کنیم و به انسجام لازم دست یابیم. شاید در بازیهاى چند هفته اول از این نظر تا حدودى دچار مشکل باشیم اما تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا تأثیر این عامل را به حداقل برسانیم تا با ارایه بازیهاى زیبا و تماشاگرپسند رضایت مردم گیلان را به دست آوریم.سرمربى تیم پگاه گیلان با اشاره به نامشخص بودن ورزشگاه محل برگزارى مسابقات مى گوید: تنها نگرانى ما در حال حاضر این است که هنوز نمى دانیم در کدام ورزشگاه باید میزبان سپاهان باشیم.
 در فاصله چند روز مانده به شروع لیگ هنوز محل برگزارى این دیدار مشخص نیست و این بزرگ ترین دغدغه و نگرانى ماست. اطلاع ندارم که آیا ورزشگاه جدید رشت براى برگزارى این دیدار آماده شده یا باید در ورزشگاه قدیمى خود یعنى عضدى میزبان باشیم.جهانپور درخصوص اولین دیدار تیمش برابر تیم سپاهان توضیح مى دهد: سپاهان تیمى بسیار قدرتمند، هماهنگ و پرمهره است که استراتژى اصلى آنها نتیجه گرا بودن است.
این تیم در تمامى دیدارهاى خود چه داخل خانه و چه خارج از خانه به دنبال کسب نتیجه مورد نظر است و همین کار ما را مشکل مى کند. با این وجود اطلاعات بسیار خوبى را از حریف به دست آورده و با شناخت کامل به مصاف این تیم خواهیم رفت. هدف ما این است که تیم برتر میدان بوده و بهترین بازى خود را به نمایش بگذاریم. مى خواهیم قدرت خود را با شکست سپاهان به نمایش بگذاریم.
  
نویدکیا و سیدصالحى به پگاه نمى رسند

ایران ورزشى ـ محرم نویدکیا و سیدمهدى سیدصالحى ۲ بازیکن تیم فوتبال سپاهان هستند که به دلیل مصدومیت دیدار هفته اول تیم خود در لیگ هفتم حرفه اى مقابل پگاه گیلان را از دست مى دهند.
این نفرات به دلیل طولانى تر شدن دوران نقاهتشان در حال حاضر تنها به فیزیوتراپى مى پردازند و طبق تلاش کادر پزشکى سپاهان جابا مجیرى از بند مصدومیت رهایى پیدا کرده و مى تواند مقابل پگاه گیلان بازى کند.
گفتنى است سپاهان روز جمعه ۲۶ مردادماه در ورزشگاه عضدى رشت میهمان پگاه خواهد بود.
بازیکنان پگاه ۵ درصد از مبلغ قراردادهاى خود را دریافت کردند!

بازیکنان تیم فوتبال پگاه گیلان در آستانه لیگ هفتم تنها ۵ درصد از قراردادهاى خود را دریافت کرده اند. با درخواست هاى مکرر بازیکنان پگاه براى دریافت ۴۰ درصد از مبلغ پیش قراردادهاى خود براى فصل جدید، تنها ۵ درصد از این مبلغ به آنان پرداخت شد تا اعتراضاتى را به همراه داشته باشد.
البته مدیرعامل باشگاه متعهد شده تا پایان هفته جارى حداقل ۳۰ درصد از مبلغ پیش قراردادها را پرداخت کند تا بلکه بازیکنان با انگیزه بیشترى لیگ را شروع کرده و حاشیه اى در پگاه از این بابت به وجود نیاید.
هیأت مدیره پگاه براى نحوه پرداخت پاداش هاى این فصل این تیم گیلانى نیز تصمیماتى گرفته که تا قبل از بازى با سپاهان اعلام خواهد شد.
مجید جهانپور: مى خواهیم دیگر نگرانى سقوط را نداشته باشیم!
تا قبل از شروع لیگ برتر مى کوشیم هر روزبا مربیان یکى از تیم هاى جدید الورود صحبت کنیم. اولین شماره را هم به نماینده شهر باران اختصاص دادیم . پگاه یکى از تیمهایى است که همواره ورودش به لیگ برتر با حوادث بسیارى روبرو بوده است. مجید جهانپور که قاعدتاً نبایدخاطرات خوبى از لیگ پنجم حرفه اى فوتبال داشته باشد، براى لیگ هفتم هم چندان قاطعانه حرف نمى زد.
 اما مى خواهد این بار با تحولى که در تیم بوجود آورده است ، بدون دغدغه سقوط کارش را تا پایان لیگ ادامه دهد. اما باید نشست و اتفاقات پگاه را نیز مانند خیلى از تیمهاى دیگر به تماشا نشست وبعد درباره آینده آنها حرف زد. به خصوص که چند روز آخر ، چند یار هم به تیم اضافه شدند که هنوز با سایرین هماهنگ نشده اند .
 با مجید جهانپور سرمربى تیم فوتبال پگاه گیلان در آستانه لیگ هفتم گفت وگویى را انجام داده ایم که با هم مى خوانیم.

*آخرین وضعیت پگاه را چگونه ارزیابى مى کنید؟
- خوشبختانه همه چیز خوب است وخوب پیش مى رود. ما با وجود مشکلاتى که بر سر مسأله فروش امتیاز تیم خود داشتیم، اما توانستیم خیلى به موقع وارد بازار نقل وانتقالات شویم وبازیکنان مورد نظر خود را جذب نماییم. بازیکنانى که من اطمینان دارم امسال چهره پگاه را متحول خواهند کرد.

* از ۲ برنامه مورد نظر شما براى آمادگى اردوى خارجى پیش بینى شده انجام نشد، دلیل اصلى آن چه بود؟
- ما براى آمادگى هر چه بیشتر جهت حضور در رقابتهاى لیگ برتر در اردوى خارجى و ۵ روزه تهران را پیش بینى کرده بودیم که تنها توانستیم به اردوى تهران آمده و با انجام ۲ بازى تدارکاتى خوب براى لیگ هفتم آماده شوم . ضمن اینکه به دلیل مسائل مالى نتوانستیم به اردوى خارجى خود برویم که فکر نمى کنم که این مسأله مشکلى را براى ما بوجود بیاورد.

*هنوز مشخص نیست که بازى اول شما با سپاهان در کدام ورزشگاه برگزار مى شود؟
- باور کنید این را ما هم نمى دانیم ، هنوز ورزشگاه خانگى مان یعنى میرزا کوچک خان آماده نشده است وما هنوز نتوانسته ایم یک جلسه تمرین را در آنجا داشته باشیم وخودمان را بعنوان میزبان باشرایط زمین تطبیق دهیم. اما اینها دلیل نمى شود که مشکلى از بابت بازى با سپاهان داشته باشیم.

*مشکل عمده ورزشگاه میرزا کوچک خان چیست؟
- فکر مى کنم مشکل اصلى ورزشگاه ۱۵ هزار نفرى میرزا کوچک خان زمین چمن آن است که هنوز به مرحله بهره بردارى نرسیده است.

*اگر تا روز بازى ورزشگاه میرزا کوچک خان آماده نشود، درکدام زمین میزبان سپاهان خواهید بود؟
قطعاً در ورزشگاه شهید عضدى رشت میزبان سپاهانى ها خواهیم بود.

*چند درصد از تیم سال پیش خود را حفظ کرده اید؟
- تقریباً کمتر از ۵۰ درصد آنها را حفظ کرده ایم.

*شما هم از جمله تیمهایى بودید که با بخشودگى فدراسیون روبرو شدید وحالا
مى توانید این امیدوارى را داشته باشید که در بازى اول با تماشاگران خود میزبان سپاهان باشید، نظر شما در این باره چیست؟
- تصمیم فدراسیون فوتبال دراین خصوص، تصمیم بسیار خوب وقابل توجهى بود. شاید فدراسیونى ها هم مى دانستند که در روز افتتاح ورزشگاه میرزا کوچک خان که با حضور معاونت رئیس جمهورى و رئیس سازمان تربیت بدنى قرار است صورت پذیرد، بازى بدون تماشاگر ، قطعاً مى توانست در مراسم افتتاحیه تأثیر منفى بگذارد. که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.
*پگاه چگونه ترسیم شد؟
- در فصل نقل وانتقالات با جذب بازیکنانى چون گیلائورى، تلقینى، تقى پور و نورى ازلیگ برتر وذوالفنون و پیر ترندیب از استقلال دزفول سهمیه لیگ دسته اول به اضافه تعدادى از بازیکنان فصل پیش خود توانستیم ، پگاه راترمیم و با قدرت روانه رقابتهاى لیگ هفتم نماییم.

* چه تضمینى وجود دارد، که سرنوشت مجید جهانپور به سرنوشت قبلى او در لیگ پنجم رقم نخورد؟
- هیچ تضمینى در این خصوص وجود ندارد. من مربى هستم وبا باشگاه خود قرارداد دارم. من تلاش مى کنم که تیم خوبى را راهى مسابقات لیگ برترنمایم، اما اینکه چه بر سرش خواهد آمد، را دیگر نمى دانم.
*تیم ترمیم شده پگاه را چگونه مى بینید؟
- باید وارد مسابقات شویم تا بتوانیم با آگاهى بیشترى به این سؤال شما پاسخ دهیم . اما ما در صدد هماهنگى بیشتر تیم خود هستیم تا بتوانیم با تمام قوا گام در لیگ هفتم بگذاریم.

* طى روزهاى آینده عمده کار شما در پگاه چیست؟
- ما قصد داریم طى روزهاى آینده شادابى بیشترى ر ا به تیم خود تزریق کنیم. ضمن اینکه از هر نظر براى بازى با سپاهان هم آماده مى شویم.

*چه شناختى از سپاهان دارید؟
- مى دانیم این تیم نسبت به گذشته تغییرات چندانى نداشته است . ضمن اینکه اطلاعات خوب دیگرى را هم درباره این تیم بدست آورده ایم که
مى تواند دست ما را براى بازى با این تیم از هر نظر باز بگذارد.

*تیمهاى موفق فصل نقل وانتقالات را کدام تیمها دیدید؟
-من فکر مى کنم که تیمهاى پرسپولیس، استقلال ، سایپا و صبا باترى در یار گیرى ها نسبت به بقیه تیم ها موفق تر عمل کرده اند که امسال مى تواند رقابت اصلى نیز بین همین ۴ تیم باشد.

*براى بهتر برگزارى لیگ چه پیشنهادى دارید؟
- نهایت آمال و آرزوى ما این است که روزى برسد لیگ ما نیز مانند تمام لیگ هاى اروپایى برنامه ایى داشته باشدکه از بازى اول تا بازى آخر آن مشخص باشد، که اگر این اتفاق در فوتبال ما بیفتد مطمئن باشید روى کیفیت آنهم اثر بسیارزیادى خواهد گذاشت ولیگ را معناى واقعى به لیگ حرفه اى تبدیل خواهد کرد. اما در شرایط کنونى هم مسئولان برگزارى لیگ باید بگونه اى برنامه ریزى کنند که مسابقاتشان کمتر دستخوش تغییر ومسائل این چنینى شود، تا تیمها نیز از این بابت دچار مشکل خاصى نشوند.

*تمام تلاش پگاه در لیگ هفتم معطوف به کجاست؟
- تمام سعى ما این است که در لیگ هفتم به یک مقام آبرومند برسیم ودیگر نگرانى سقوط را نداشته باشیم.
بازى پگاه - سپاهان در ورزشگاه عضدى رشت برگزار مى شود
دیدار تیم هاى پگاه گیلان با سپاهان اصفهان از هفته نخست لیگ برتر در ورزشگاه عضدى رشت برگزار خواهد شد. سازمان لیگ با ارسال نامه اى به باشگاه پگاه گیلان اعلام کرد که به علت آماده نبودن زمین چمن ورزشگاه سردار جنگل ، دیدار این تیم مقابل سپاهان اصفهان در ورزشگاه عضدى برگزار و افتتاح ورزشگاه جدیدالتاسیس رشت به زمان دیگرى موکول مى شود.قرار بود ورزشگاه سردار جنگل روز ۲۶مردادماه با حضور رییس سازمان تربیت بدنى پیش از دیدار ۲ تیم پگاه گیلان و سپاهان اصفهان گشایش یابد.

 
 


:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
مجید جهانپور -پرشین بلاگ [41]
مجید حهانپور - بلاگ پارس [29]
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ [35]
مجید جهانپور - میهن بلاگ [28]
[آرشیو(4)]

::تعداد کل بازدیدها::

22957

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
جهانپور: قدرت مان را با شکست سپاهان به نمایش مى گذاریم - مجید جهانپور
::لوگوی من::
جهانپور: قدرت مان را با شکست سپاهان به نمایش مى گذاریم - مجید جهانپور
::لینک دوستان::
وبلاگ هواداران پگاه گیلان
اولین لغتنامه زبان گیلکی
مجید جهانپور - بلاگ پارس
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ
مجید جهانپور - میهن بلاگ
مجید جهانپور - پرشین بلاگ
مجید جهانپور - انزلی بلاگ
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::