سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند سبحان، سه چیز را دوست می دارد :به جا آوردن حقوقش، فروتنی برای خلقش، و نیکوکاری به بندگانش . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

 
   

پگاه ـ سپاهان مدعى و تازه وارد - مجید جهانپور
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:28بازدید دیروز:3
 

عباس :: 86/5/25::  1:3 عصر

 


 

145455.jpg

پگاه ـ سپاهان
مدعى و تازه وارد

جمعه ۲۶ /۵/۸۶
هفته اول لیگ برتر
ساعت ۱۵:۱۷
ورزشگاه: عضدى رشت
میزبان: پگاه گیلان
میهمان: سپاهان
تماشاگر احتمالى: ۱۵ هزار نفر
محروم: -
مصدوم: محرم نویدکیا و سیدمهدى سیدصالحى (سپاهان) محمدرضا ذوالفنون و على نظر محمدى(پگاه)
داور: رحیم رحیمى مقدم
کمک ها: حسن نوشه ور و مجید نظرى

ترکیب احتمالى ۲ تیم
پگاه ۱-۳-۲-۴
ایلیچ
نظیف کار تلقینى تقى پور فراهانى
نورى حاجتى
گیلائورى ملکى مهدوى
متوسل زاده

سپاهان ۱-۳-۲-۴
محمدى
اکبرى بنگر عقیلى بیات
ابوالهیل کاظمى
حاج صفى عمادرضا پایى
کریمى
 تازه وارد به مصاف مدعى مى رود. ورزشگاه عضدى دوباره شاهد یک دیدار در لیگ برتر خواهد بود. آن هم بعد از ۲ سال انتظار. جمعه رشتى ها میزبان سپاهانى هستند که این بار در فکر قهرمانى لیگ برتر هم است.
 گرچه لوکا در فصل گذشته به خاطر فشردگى برنامه تیمش قید لیگ برتر را زد اما براى فصل جدید او با تقویت تیم و اضافه کردن مهره هایى همچون زادمحمود، کاظمى، حمیدى و محمدى به دنبال فصلى موفق است. سپاهان بسیارى از بازیکنان کلیدى فصل گذشته را نیز حفظ کرده و تنها محمد نورى بازیکنى است که برخلاف میل سرمربى کروات از سپاهان جدا شده است.
 در مقابل، پگاه تازه وارد در فصل نقل و انتقالات چندان قدرتمند ظاهر نشده و این باعث نگرانى هواداران تیم شده است. هر چند جهانپور مدعى است که تمام بازیکنانى را که مى خواسته باشگاه جذب کرده اما به نظر مى رسد مشکل مالى نیز دست و پاى سرمربى را بسته باشد.
 به هر صورت پگاه با همین داشته ها وارد لیگ هفتم شده است. هدف اصلى پگاه به عکس میهمان قدرتمند و متمول خود بقا در لیگ است و آنها در این فصل تنها به دنبال این هستند که در بازگشت مجدد خود را در لیگ برتر حفظ کنند .
ستاره احتمالى
ساشا ایلیچ (پگاه)

هنوز هم پگاهى ها بر این باورند که دروازه بان مقدونیه اى  مى تواند همچون فصل گذشته عامل موفقیت تیمشان باشد. ایلیچ که از ارکان صعود از لیگ یک بود حالا در میدانى مشکل تر مى تواند یک نقطه قوت براى نماینده رشت باشد.
دروازه بانى که تجربه خوبى در لیگ برتر با پرسپولیس و استقلال اهواز دارد و با همین پشتوانه باز هم در لیگ برتر مى تواند براى پگاه بدرخشد.

نگاه فنى
ترکیب محتاطانه
در روز اول


مجید جهانپور نشان داده است که مربى محتاطى است. او با تمام اقتدارى که در لیگ یک هم داشت تیمش را با ترکیبى دفاعى به میدان مى فرستاد. حالا او در لیگ برتر این خصوصیت را حفظ خواهد کرد، چرا که کار سخت است. در مقابل لوکا هم با همان ۱-۳-۲-۴ همچون همتاى خود عمل مى کند. سرمربى کروات هم نمى خواهد در خانه حریف کارش را در لیگ هفتم با ناکامى شروع کند. هر چند به احتمال زیاد در ادامه بازى ۲ تیم با تغییر سیستم بازى کنند. البته لوکا به خاطر داشتن مهره هایى با خصوصیت تهاجمى وضعیت بهترى از جهانپور دارد.


ستاره احتمالى
محمود کریمى (سپاهان)


نیمکت نشینى که در روزهاى آخر فصل گذشته تبدیل به بهترین مهاجم لوکا شده بود حالا با تغییر نگرش سرمربى کروات وارد ترکیب اصلى شده است.
حالا محمود کریمى در نوک پیکان حمله سپاهان امید اول گلزنى است. بازیکن تند و تیزى که در هر لحظه مى تواند براى دفاع خطى پگاه خطرناک باشد و با فرار از آفسایدگیرى حریف دروازه  میزبان را باز کند.

پگاه گیلان- سپاهان
حمله پگاه قدرتى به سپاهان محتاط
تیم میزبان
تیم قدرتى پگاه گیلان بعداز ۲ فصل حضور در رقابت هاى لیگ دسته اول دوباره به لیگ برتر بازگشته تا هواداران فوتبال در رشت و حتى شمال را بیش از پیش دچار هیجان هاى دوست داشتنى فوتبال کند.پگاه درهفته اول از سپاهان اصفهان پذیرایىمى کند و این مسابقه مى تواند عیار نماینده رشت را مشخص کند. این تیم با شیوه ۱-۳-۲-۴ بازى مى کند. پگاه با این سیستم چون درخانه ومقابل ۱۵هزارهوادار خود (مطمئن باشید اگر اتفاق خاصى نیفتد ورزشگاه لبریز از تماشاگرمى شود) بازى مى کند کاملاً هجومى ظاهر خواهد شد وتک مهاجم بودن این شیوه را نباید به حساب محتاط بودن تیم میزبان گذاشت . چون سیستم شناورى است که قدرت تهاجمى بالایى در آن نهفته است.ساشا ایلیچ درون دروازه و ابراهیم تقى پور در خط دفاعى مى توانند کمک حال تیم پگاه گیلان باشند.
تیم میهمان
لوکابوناچیچ در حالى به رشت رفته که تیمش به نظر مى رسد صلابت گذشته را نداشته باشد. چرا که این تیم با وجود جذب حجت زاد محمود از استقلال اهواز هنوزنتواسته آن طور که باید جاى خالى هافبک نفوذى فصل قبل خود یعنى محمد نورى را پر کند . مصدومیت محرم نویدکیاو آماده نبودن عماد رضاهم مزید به علت شده تا سپاهان را تیم برتر میدان معرفى نکنیم. این راهم فراموش نکنید که لوکا تا اطلاع ثانوى دغدغه لیگ قهرمانان آسیا را دارد وهرگز مقابل تیم قدرتى پگاه گیلان به آب وآتش نمى زند تا مبادا چند بازیکن مصدوم دیگر روى دستش بماند. سپاهان مى تواند در این بازى روى ۲ مدافع باتجربه خود یعنى هادى عقیلى و محسن بنگر ومهاجم تند وتیزى به نام محمود کریمى حساب ویژه اى باز کند.
برخورد ویژه
تقابل سپاهانى که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد با تیمى که از لیگدسته اول به لیگ برتر بازگشته مى تواند نمایشگر برخورد بازیکنان بین المللى سپاهان با بازیکنان پگاهى باشد که تجربه زیادى ندارند.

سرمربی پگاه:
مشکل ما زمین ناهموار رشت است

 سرمربی تیم فوتبال پگاه گیلان گفت‌: تنها مشکل ما در دیدار برابر سپاهان، زمین ناهموار ورزشگاه عضدی است‌.
مجید جهانپور افزود: حریف ما در هفته اول لیگ برتر، یک تیم پرمهره و با امکانات است و بازیکنان با تجربه‌ای هم دارد‌. ما هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و کاملاً برای آغاز مسابقات آماده‌ایم‌.
وی ادامه داد‌: سپاهان تحولاتی داشته که با توجه به این اتفاق‌ها، حدس می‌زنیم چگونه بازی کنند‌. بر این اساس، نقاط ضعف و قوت حریف را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم‌.
سرمربی تیم پگاه در خصوص اینکه سپاهان نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر شده یا قوی‌تر، گفت‌: این تیم مهره‌های زیادی از دست نداده است‌. فقط حسین کاظمی را به جای محمد نوری جذب کرده است‌.



:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
مجید جهانپور -پرشین بلاگ [41]
مجید حهانپور - بلاگ پارس [29]
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ [35]
مجید جهانپور - میهن بلاگ [28]
[آرشیو(4)]

::تعداد کل بازدیدها::

22986

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
پگاه ـ سپاهان مدعى و تازه وارد - مجید جهانپور
::لوگوی من::
پگاه ـ سپاهان مدعى و تازه وارد - مجید جهانپور
::لینک دوستان::
وبلاگ هواداران پگاه گیلان
اولین لغتنامه زبان گیلکی
مجید جهانپور - بلاگ پارس
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ
مجید جهانپور - میهن بلاگ
مجید جهانپور - پرشین بلاگ
مجید جهانپور - انزلی بلاگ
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::