سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای علیّ! از ویژگیهای مؤمن آن است که حقیقت را از دشمنش می پذیرد و فرا نمی گیرد جز برای آنکه بداند و نمی داند جز برای آنکه عمل کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

 
   

اولین شکست تازه وارد برابر نماینده آسیا - مجید جهانپور
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:24بازدید دیروز:3
 

عباس :: 86/5/27::  6:5 عصر

 

آینه لیگ
پیکان ۴ (رضاپور ۲ گل، مهدى محمدى و ایمان حیدرى) - برق ۲ (احتشام ساسانى و مهدى کریمیان)
 
نفت ۲ (روح الله عرب و مارسلو دسوزا) - پرسپولیس ۳ (فرزاد آشوبى، محسن خلیلى و علیرضا نیکبخت)
پگاه صفر - سپاهان ۲ (محمود کریمى و حجت زادمحمود)

ذوب آهن صفر - ملوان صفر

پاس همدان ۱ (محمد غلامى) - مس صفر

مقاومت سپاسى ۲ (رضا خالقى فر و مجتبى زارعى) - شیرین فراز ۲ (باقر زعفرانى ۲ گل)

راه آهن ۲ (هادى اصغرى ۲ گل) - سایپا صفر

ابومسلم صفر - صباباترى ۱ (محمد نورى)

استقلال تهران ۳ (امیرحسین صادقى، برهانى و منیعى) - استقلال اهواز ۲
(روح الله بیگدلى و رضا طاهرى)

  

پگاه صفر- سپاهان 2
اولین شکست تازه وارد برابر نماینده آسیا


 

 تیم‌فوتبال پگاه گیلان در اولین بازی خود در لیگ برتر طعم تلخ شکست را چشید.
در این بازی سپاهان موفق شد با دو گل میزبان خود را از پیش‌رو بردارد.
بازیکنان پگاه:
ساشا ایلیچ، بهنام افشه، محمدرضا مهدوی (۷۲ افشین چاووشی)، علی نظیف‌کار، آگوستین گیلائوری (۶۵ علی نیسی)، محمد مختاری، حسین ملکی (۶۷ اسماعیل رمضانی‌پور)، سیامک فراهانی، مصطفی حاجتی، مهدی نوری و امین متوسل‌زاده
سرمربی: مجید جهانپور
بازیکنان سپاهان
عباس محمدی، محسن بنگر، هادی عقیلی، هوشنگ لوینیان، عبدالوهاب ابوالهیل، احسان حاج‌صفی، حسین کاظمی، جلال اکبری (۴۶ حمید عزیززاده)، سعید بیات، محمود کریمی (۹۰ امید واوی) و عماد محمدرضا (۶۱ حجت زادمحمود)
سرمربی: لوکا بوناچیچ
گل‌ها: حجت زادمحمود (۶۸) و محمود کریمی (۷۲)
داور: رحیم رحیمی‌مقدم
کمک‌ها: حسن نوشه‌ور و حمید نظری
اخطار: عباس محمدی، محسن بنگر، احسان حاج‌صفی و حسین کاظمی از سپاهان
ورزشگاه: عضدی رشت، جمعه ۲۶/۰۵/۸۶، ساعت ۱۷:۱۵
تماشاگر: ۱۵ هزار نفر


انتظار مى رفت تا بازى با احتیاط نسبى از سوى هر ۲ تیم آغاز شود اما رشتى ها معادلات را بهم زدند و با تمام قوا بازى را تهاجمى آغاز کردند. ضربه سنگین گیلائورى هافبک جدید پگاه در همان دقایق نخست مى توانست دروازه سپاهان را باز کند اما واکنش خوب عباس محمدى توپ را راهى کرنر کرد. پگاهى ها که از حمایت بسیار خوب تماشاگران خود نیز بهره مى بردند، فشار حملات خود را روى دروازه سپاهان کاهش ندادند و با بازیسازى خوب حسین ملک و مهدى نورى نبض بازى را در دست گرفتند.

 در دقیقه ۱۴ حرکت زیباى امین متوسل زاده مهاجم پگاه با خطاى مشکوک به پنالتى هادى عقیلى متوقف شد اما رحیمى مقدم برخلاف اعتراض حاضران در ورزشگاه دستور ادامه بازى داد.
درست یک دقیقه بعد از این صحنه مشکوک بهنام افشه از جناح چپ نفوذ خوبى انجام داد و با یک ضربه سنگین دروازه سپاهان را تا آستانه فروپاشى پیش برد که باز هم واکنش عباس محمدى مانع از باز شدن چهارچوب دروازه سپاهان شد. پگاهى ها که فشار محسوسى را به دروازه سپاهان آورده بودند در ادامه حملات خود در دقیقه ۱۶ نیز مى توانستند به گل برسند اما باز هم محمدى ناجى دروازه سپاهان شد و ضربه زمینى و محکم محمد مختارى را در ۲ ضرب مهار کرد.
سپاهانى ها که سرعت بازى پگاه را به سود خود نمى دیدند با ارسال پاس هاى متوالى در زمین خود سرعت بازى را کاهش دادند به طورى که ۳۰ دقیقه پایانى نیمه اول شاهد یک بازى کم تحرک و نه چندان زیبا بودیم و تلاش تیم میزبان نیز براى گلزنى بى فایده ماند تا نیمه اول بدون گل مساوى به پایان برسد. سپاهان نیمه دوم را با یک تغییر زیرکانه آغاز کرد.
خروج جلال اکبرى از ترکیب سپاهان که یک نیمه پر اشتباه را پشت سر گذاشته بود و اضافه شدن حمید عزیززاده باعث شد تا اشتباهات خط دفاعى سپاهان در نیمه دوم کاهش یابد. سپاهان که علاقه زیادى به آرام کردن جریان بازى داشت به تیم میزبان اجازه نمى داد بازى پرتحرکى را ارایه دهد. سپاهان با وجود اینکه با روزهاى اوج خود فاصله داشت اما با حرفه اى گرى همه چیز را تحت کنترل خود قرار داده بود. درحالى که تماشاگران حاضر در ورزشگاه شاهد دیدارى کم تحرک و نه چندان زیبا بودند حجت زادمحمود از فاصله ۳۵ مترى با یک شوت ناگهانى دروازه پگاه را باز کرد. شاگردان جهانپور که بازى به مراتب بهترى را انجام داده اند و برترى خاصى نسبت به سپاهان داشتند از نتیجه رقم خورده حسابى شوکه شده بودند.
بازیکنان پگاه که سخت در تلاش بودند تا نتیجه رقم خورده را جبران کنند گل دوم را هم دریافت کردند. گلى فوق العاده آماتورگونه و عجیب که از روى اشتباه فاحش مختارى مدافع پگاه و ساشا ایلیچ توسط محمود کریمى به ثمر رسید تا آب پاکى روى دست رشتى ها ریخته شود. پگاهى ها که خیلى زود تسلیم شدند و در دقایق پایانى نیز نتوانستند کار خاصى انجام دهند و سپاهان به واسطه حرفه اى تر بودن خود پگاه را شکست داد.

اتفاق ویژه:
۱- خبرنگاران باز هم براى ورود به ورزشگاه عضدى رشت به مشکل برخوردند. بروز چنین اتفاقاتى در لیگ حرفه اى که هفتمین دوره خود را طى مى کند بسیار زننده و تأسف بار است.
۲- تماشاگران پگاه پس از به ثمر رسیدن گل دوم سپاهان ورزشگاه را ترک کردند و در دقایق پایانى ورزشگاه پر از تماشاگر عضدى تقریباً خالى بود.


جهانپور:
مستحق باخت نبودیم



 مجید جهانپور آنقدر محتاط بود تا شکست خورد اما خودش معتقد است که پگاه مستحق باخت نبود

 اگر بازى را دیده باشید متوجه شده اید که ما فقط روى ۲ اشتباه فردى باختیم. حریف هیچ کار خاصى نکرد و در اکثر دقایق بازى این ما بودیم که تیم برتر میدان بودیم.

 او ادامه مى دهد: «به نظرم بدشانس بودیم. که چنین بازى را واگذار کردیم. بى تجربگى هم باعث شد نتوانیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم؛ در غیر این صورت حالا ما برنده بازى بودیم اما مطمئن باشید در بازیهاى آینده جبران مى کنیم.»



 


:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
مجید جهانپور -پرشین بلاگ [41]
مجید حهانپور - بلاگ پارس [29]
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ [35]
مجید جهانپور - میهن بلاگ [28]
[آرشیو(4)]

::تعداد کل بازدیدها::

22982

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
اولین شکست تازه وارد برابر نماینده آسیا - مجید جهانپور
::لوگوی من::
اولین شکست تازه وارد برابر نماینده آسیا - مجید جهانپور
::لینک دوستان::
وبلاگ هواداران پگاه گیلان
اولین لغتنامه زبان گیلکی
مجید جهانپور - بلاگ پارس
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ
مجید جهانپور - میهن بلاگ
مجید جهانپور - پرشین بلاگ
مجید جهانپور - انزلی بلاگ
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::