سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان خطای آموزگارش را نشناسد، تا آنکه اختلاف [و دیگر نظرات]را بشناسد . [ایّوب علیه السلام]
 

 
   

سرمربی تیم فوتبال پگاه گیلان گفت: با وجود شکست مقابل سپاهان از ع - مجید جهانپور
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:27بازدید دیروز:3
 

عباس :: 86/5/30::  12:38 عصر

 

 سرمربی تیم فوتبال پگاه گیلان گفت: با وجود شکست مقابل سپاهان از عملکرد تمام بازیکنانم در این دیدار رضایت دارم.

مجید جهانپور درباره‌ی شکست دو بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته‌ی نخست لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: می‌دانستم که بازی بسیار سنگین و دشواری را پیش رو خواهیم داشت، چرا که سپاهان یک تیم منسجم و از نظر تاکتیکی منظم است. پیش‌بینی‌ام از ترکیب و نحوه بازی حریف با توجه به شناختی که از حریف داشتیم کاملا درست بود اما، متاسفانه نتیجه آن چیزی نبود که انتظارش را داشتیم. در اولین هفته به دلیل توانایی بسیار بالای سپاهان بازی سنگینی را برگزار کردیم و فرصت آن را پیدا نکردیم که به هماهنگی مطلوب تیمی و گروهی برسیم.

وی ادامه داد: بازیکنان برنامه‌های تاکتیکی و وظایفی را که به آنها محول شده بود را به طور کامل در زمین مسابقه اجرا کردند اما، متاسفانه داور از یک پنالتی پگاه چشم پوشی کرد تا روندبازی کاملا تغییر کرده و نتیجه را به حریف واگذار کنیم. با این حال معتقدم که تیم‌ها در نیمه اول و دقایقی از نیمه دوم بر توپ و بازی مسلط بود و موقعیت‌های بسیار بیشتر و خطرناک‌تری را نسبت به حریف بوجود آورد.

جهانپور تصریح کرد: در حالیکه بر بازی مسلط بودیم و موقعیت‌های گل زیادی را بدست آوردیم بر روی یک ضربه شوت از راه دور غافلگیر شده و پس از آن به خاطر یک اشتباه فردی گل دوم را نیز دریافت کردیم. به هر صورت بازیکنان ما در این دیدار تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دادند و تلاش آنها قابل ستایش است. با این انگیزه و تلاش بازیکنان به آینده تیم بسیار امیدوارم. این بازیکنان تنها احتیاج به زمان دارند تا با یکدیگر هماهنگ‌تر شده و با نوع بازی هم آشنا شوند.

وی افزود: بازیکنان در اجرای برنامه‌های کادر فنی حدود 70 درصد موفق عمل کردند. اما باید توجه داشته باشیم که لیگ برتر بسیار متفاوت از لیگ دسته یک است و اگر در مسابقات این لیگ با تجربه و فرصت طلب نباشیم موفق نخواهیم شد. این تیم توانایی‌هایی بسیار بالایی دارد اما، برای اثبات شایستگی‌ها نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی دارد. مطمئن هستم که پگاه در هفته‌های آینده به تیمی متحد و منسجم تبدیل شده و رضایت مردم گیلان را بدست خواهد آورد.

سرمربی تیم پگاه درباره قرعه دشوار تیمش در هفته‌های نخست به ایسنا گفت: ما در گام نخست به مصاف سپاهان قهرمان جام حذفی رفتیم که دیداری بسیار دشوار و سنگین بود. در هفته دوم نیز در ورزشگاه آزادی مهمان پرسپولیس خواهیم بود که بدون شک در آن مسابقه هم کار دشواری را پیش رو داریم. پرسپولیس در این فصل تیمی دگرگون شده است که در بازی اول خود در آبادان 3 امتیاز ارزشمند کسب کرده و قدرت خود را نشان داده است. شاید این از بدشانسی ماست که پیش از آنکه فرصت هماهنگ شدن پیدا کنیم باید با دو تیم بزرگ برتر لیگ مصاف داشته باشیم. اگر بازی‌های اول پگاه سبک‌تر بود می‌توانستیم در طول مسابقات تیم ایده‌آل خود را تشکیل دهیم. اما اکنون شرایط برایمان بسیار سخت شده است. قصد داریم تا در این هفته با جدیت بیشتری تمرین کرده تا با آمادگی بیشتری به دیدار پرسپولیس برویم.


سنگ ‌تمام برای مجید جهانپور   

در رشت چه خبر است؟ پس از شکست 2 بر صفر پگاه مقابل سپاهان و در آستانه یک بازی بزرگ مقابل پرسپولیس، در رشت چه می‌گذرد؟ نتیجه بازی با سپاهان این است: 00-2> اما در رشت هیچ‌کس بازی را نباخته است، چون ایرادها و عیب‌ها پیدا شده‌اند، جهانپور و همکارانش جلساتی را پشت سر گذاشته‌اند، عیب‌ها را دیده‌اند و شناخته‌اند و با حوصله و تأمل می‌خواهند به جلو حرکت کنند، نه این‌که وقت و انرژی خود را با فکر و خیال درباره شکست اول در خانه، صرف کنند.

 پگاه حتماً پس از شکست مقابل سپاهان حرف‌هایی شنید، طعنه‌هایی را به جان خرید و از میان همه حرف‌های درست و نادرست، از میان همه نیش‌ها و کنایه‌ها، آنچه دوای دردش بود را پذیرفت. این نکته می‌تواند باعث شود که تیم کامل‌تری را مقابل پرسپولیس ببینیم. ذره‌ای از اعتقاد به مجید جهانپور کم نشده است، هیچ‌کس به همین زودی روزهای خوش پگاه با مجید جهانپور را فراموش نمی‌کند، یک شکست هیچ کس را در مجموعه پگاه نسبت به دیگری بی‌اعتماد نکرده است. همه چیز سر جای خودش باقی است و همه بازی با پرسپولیس را یک فرصت می‌دانند، حتی اگر پرسپولیس را حریفی بسیار سرسخت بدانیم. پگاه برای بازی با پرسپولیس خودش را آماده می‌کند.

 مجید جهانپور بازیکنانش را تهییج می‌کند برای آن ‌که در آزادی نمایش منطقی، جدی و تماشایی را به تصویر بکشد و بازیکنان پگاه که می‌دانند در هفته اول مربی‌شان را آزرده‌خاطر کرده‌اند، می‌خواهند در گام دوم، در همین بازی سخت مقابل قرمزها در تهران، برای جهانپور سنگ‌تمام بگذارند.‌ تکرار بازی نیمه اول پگاه مقابل سپاهان، به شکلی کامل‌تر و آتشین‌تر و در عین حال منطقی‌تر، هدف پگاه در بازی با پرسپولیس است.

جهانپور برای بازی با پرسپولیس نقشه‌هایی دارد، او به کمک همکارانش در باشگاه پگاه در روزهای گذشته و روزهای آینده تا لحظه آغاز بازی با پرسپولیس، به مطالعه بازی حریف پرداخته و می‌پردازد و البته تیم خودش را نیز پس از آزمونی مقابل سپاهان، مورد ارزیابی دقیق‌تر قرار داده است.پگاه پس از شکست مقابل سپاهان به تیم کم ‌روحیه‌ای تبدیل نشد، بلکه همه با انگیزه‌ای دوچندان می‌خواهند برای انجام کاری بزرگ به تهران بیایند. بازیکنان پگاه همه می‌خواهند برای جهانپور جبران کنند. همه می‌دانند که مربی‌شان آزرده‌خاطر شده است.




:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
مجید جهانپور -پرشین بلاگ [41]
مجید حهانپور - بلاگ پارس [29]
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ [35]
مجید جهانپور - میهن بلاگ [28]
[آرشیو(4)]

::تعداد کل بازدیدها::

22985

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
سرمربی تیم فوتبال پگاه گیلان گفت: با وجود شکست مقابل سپاهان از ع - مجید جهانپور
::لوگوی من::
سرمربی تیم فوتبال پگاه گیلان گفت: با وجود شکست مقابل سپاهان از ع - مجید جهانپور
::لینک دوستان::
وبلاگ هواداران پگاه گیلان
اولین لغتنامه زبان گیلکی
مجید جهانپور - بلاگ پارس
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ
مجید جهانپور - میهن بلاگ
مجید جهانپور - پرشین بلاگ
مجید جهانپور - انزلی بلاگ
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::