سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلت را با پند زنده کن و با بی رغبتی بمیران و با یقین نیرو بخش و با حکمت روشن ساز . [امام علی علیه السلام]
 

 
   

امان از مافیای فوتبال . سایپا ( قهرمان لیگ )- ابومسلم هم انتهای - مجید جهانپور
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:19بازدید دیروز:3
 

عباس :: 86/6/5::  12:44 عصر

 
امان از مافیای فوتبال . سایپا ( قهرمان لیگ )- ابومسلم هم انتهای جدول اما فقط پگاه و جهانپور زیر سوال !!!!

مسؤولان باشگاه تکذیب مى کنند
 
146820.jpg

در شرایطى که ملوان نتایج خوبى را در لیگ کسب مى کند پگاه دومین نماینده گیلان در لیگ برتر روزهاى چندان جالبى را سپرى نمى کند. ۲ باخت، ۴ گل خورده، بدون گل زده و قرار گرفتن در ته جدول اوضاع و احوال این تیم را ابرى کرده. مجید جهانپور تنها فردى است که این روزها همه در رشت از وى بابت این نتایج خواستار پاسخگویى هستند.
جهانپور در دفاع از نتایج خود در ۲ هفته اخیر مى گوید: «ما در ۲ هفته گذشته با تیم هایى بازى کردیم که مدعى عنوان قهرمانى بودند و از لحاظ مهره اى نیز نسبت به ما برترى داشتند. متأسفانه ما به خاطر مشکلاتى که پس از فصل داشتیم و بحث فروش پگاه بود نتوانستیم مهره هاى مورد نظر خود را جذب کنیم.»
اما سؤال مهم اینجاست که در آینده چه اتفاقى براى پگاه روى خواهد داد؟ و این تیم رشتى چطور از انتهاى جدول جدا مى شود. سرمربى پگاه در همین ارتباط مى گوید: «ما در ۲ هفته آینده با تیم هایى بازى داریم که از لحاظ مهره اى و فنى نزدیک به پگاه هستند و مى توانیم با نتایج خوبى که در آن دیدارها مى گیریم شرایط را به سود خود تغییر دهیم.»
مجید جهانپور که سابقه زیادى در فوتبال رشت دارد و در گذشته نیز با مجموعه پگاه همکارى داشته به خوبى واقف است درصورتى که در ۲ هفته آینده که هر ۲ بازى نیز در رشت است نتواند نتایج لازم را کسب کند باید منتظر اتفاقات جدیدى در پگاه باشد. اتفاقاتى که زمزمه هاى آن پس از شکست از پرسپولیس در رشت به گوش مى رسد و درصورت عدم نتیجه گیرى پگاه در ۲ هفته آینده شاید رنگ واقعیت به خود بگیرد.
مجید جلالى، نصرت ایراندوست، محمد مایلى کهن و البته فراز کمالوند چهره هایى هستند که از آنها به عنوان گزینه هاى پگاه براى مربیگرى این تیم نام برده مى شود و البته پگاه نیز سابقه درخشانى در عزل مربیان خود در وسط فصل دارد به طورى که در آخرین حضور پگاه در لیگ برتر (دوره چهارم) این باشگاه در یک فصل ۴ بار سرمربى خود را عوض کرد که در نوع خود اتفاق نادرى است!
حتى دیروز از رشت خبر رسید سران باشگاه پگاه جلسه اى اضطرارى با کادر رهبرى این تیم داشتند و اولتیماتوم لازم را به مجید جهانپور داده اند!
على احمدى سراوانى مدیر روابط عمومى پگاه درباره این خبرها مى گوید: «از نظر ما اتفاق خاصى پیش نیامده. وضعیت عادى است و ما مشکلى احساس نمى کنیم که از هم اکنون به دنبال گزینه جدى باشیم. بدون شک با نتایجى که در ۲ بازى آینده خواهیم گرفت تمامى این شایعات و بحث ها به دست فراموشى سپرده خواهد شد. مجدداً تأکید مى کنم که باشگاه پگاه از مجید جهانپور و کادر ایشان حمایت مى کند و بحث تغییر سرمربى در این باشگاه صحت ندارد.»
على احمدى با وجود آنکه بحث تغییر سرمربى در این تیم را رد مى کند اما جلسه دیروز اسماعیل شاد مدیرعامل پگاه را با مجید جهانپور تأیید مى کند. وى مى گوید: «جلسه کمیته فنى باشگاه بود که بعد از هر بازى با حضور مدیرعامل، کادر رهبرى و اعضاى کمیته فنى تشکیل مى شود و این جلسه چندان حالت اضطرارى یا خاص نداشت.»
باشگاه پگاه با وجود ۲ باخت متوالى در پایان هفته دوم مسابقات لیگ برتر سعى مى کند شرایط را عادى جلوه دهد. با این حال همه در انتظار نتایج این تیم در هفته هاى آینده هستند. مجید جهانپور مى تواند با شکست نفت و ابومسلم در رشت ورق را به سود خود برگرداند.
 
ساشا ایلیچ: من فقط بدشانس هستم
دروازه بان تیم فوتبال پگاه گیلان گفت: متأسفانه من به دلیل بد شانسى گل هایى دریافت مى کنم که بى نهایت زیباست.«ساشا ایلیچ» با بیان این مطلب افزود: من گل هاى راحت و آسان نمى خورم و فقط مغلوب ضرباتمهار نشدنى و زیبا مى شوم.وى افزود: در دروازه بانى گل خوردن امرى اجتناب ناپذیر است اما در گلى که عباس آقایى در بازى مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، تا حدودى مقصر بودم و در جایگیرى اشتباه کردم.

جهانپور : جو عمومى در حال حاضر به نفع ماست!
036897.jpg

مجید جهانپور سرمربى تیم پگاه گیلان این روزها نوک تیز انتقادات را بسوى خود مى بیند. او که تیمش در ۲بازى اول با ۲ نتیجه مشابه ۲ بر صفر بازى را به حریفان واگذار کرده است، این هفته باید در رشت به دیدار صنعت نفت آبادان برود. جهانپور درباره آخرین وضعیت تیم خود گفت:امروز( دیروز) را به بچه ها استراحت دادیم تا از امروز کارمان را شروع کنیم اما بعداز آن ۲ شکست باید بگویم که جو عمومى شهر و مسئولان آن به نفع ماست، ضمن اینکه همه متفق القول هستندکه ۲ نتیجه به دست آمده در۲ بازى اول نشانه بدشانسى ما بوده است. جهانپور گفت: باید بپذیریم که پگاه، هم در مقابل سپاهان وهم در مقابل پرسپولیس خوب بازى کرد اما نتیجه لازم را نگرفت که به یارى خدا در بازى سوم جبران خواهیم کرد. سرمربى تیم پگاه گفت: ما نفرات بسیار خوبى را در فصل نقل وانتقالات گرفته ایم اما این افراد به خاطر اتفاقاتى که در اطراف تیم ما افتاد دیر به تیم ملحق شدند وبراى بهتر شدن نیاز به زمان بیشترى دارند. جهانپور درباره مشکل گلزنى مهاجم تیمش گفت: ۲ حریف اول ما قدر بودند. اما در همین حال باز مهاجمان، صاحب موقعیت هاى خوبى شدند اما مطمئن باشید آنها در بازى هاى آینده جبران ۲ بازى با سپاهان و پرسپولیس را خواهند کرد و شم گلزنى خود را نشانخواهند داد.


:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
مجید جهانپور -پرشین بلاگ [41]
مجید حهانپور - بلاگ پارس [29]
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ [35]
مجید جهانپور - میهن بلاگ [28]
[آرشیو(4)]

::تعداد کل بازدیدها::

22977

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
امان از مافیای فوتبال . سایپا ( قهرمان لیگ )- ابومسلم هم انتهای - مجید جهانپور
::لوگوی من::
امان از مافیای فوتبال . سایپا ( قهرمان لیگ )- ابومسلم هم انتهای - مجید جهانپور
::لینک دوستان::
وبلاگ هواداران پگاه گیلان
اولین لغتنامه زبان گیلکی
مجید جهانپور - بلاگ پارس
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ
مجید جهانپور - میهن بلاگ
مجید جهانپور - پرشین بلاگ
مجید جهانپور - انزلی بلاگ
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::