سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما با برادری در راه خدا برادری کرد، با او معارضه نکند، او را خشمگین نکند و با او مخالفت ننماید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

 
   

مدیرعامل پگاه : نباید تمام گناه را سر یک نفر انداخت - مجید جهانپور
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:17بازدید دیروز:3
 

عباس :: 86/6/18::  2:47 عصر

 

مدیرعامل پگاه:نباید تمام گناه را سر یک نفر انداخت

جهانپور را برکنار کنیم اوضاع بدتر مى شود

148128.jpg
چهره خشمگین و برافروخته اسماعیل شاد مدیرعامل پگاه در پایان دیدار این تیم برابر ابومسلم از خاطر حاضران در جایگاه ورزشگاه جدید سردار جنگل نخواهد رفت. مردى که همه در رشت وى را انسانى آرام و صبور مى شناسند پس از تساوى خانگى تیم اش به شدت ناآرام و عصبانى بود و حتى این خشم خود را نیز نتوانست برابر دوربین هاى سیما پنهان کند.
«کادر رهبرى پگاه تقویت خواهد شد.» این جمله دیروز حسابى در رشت سر و صدا کرد و همه به دنبال گزینه هاى جدید این باشگاه بودند اما غافل از اینکه این مصاحبه مدیرعامل پگاه ناشى از ناراحتى و عصبانیت وى بوده و فعلاً خبرى از تغییر و تحول در این باشگاه نیست. اسماعیل شاد در گفت وگو با ایران ورزشى از نگرانى هاى خود درباره پگاه مى گوید و اینکه مربى جدید هم نمى تواند مشکل پگاه را حل کند:

آقاى شاد انگار مواضع خود را تغییر دادید و قرار است تحولاتى روى نیمکت شما رخ دهد؟!
< نه به این صورت هم نیست، منظور من این نبود. ببینید ما در باشگاه یک مجموعه هستیم و کلیه موفقیت ها و ناکامى ها حاصل کار این مجموعه است و کسى نمى تواند در این مجموعه به صورت انفرادى عمل کند. منظور من دقیقاً این بود که آقاى جهانپور از کلیه عناصر موجود در تیم بهره بگیرند و تصمیمات خود را براساس خرد جمعى اتخاذ کنند و این مسأله باعث خواهد شد کادر رهبرى و در نهایت تیم تقویت شود.
یعنى شما در تصمیمات تاکتیکى سرمربى خود اشکال مى بینید!
< خب از نتایج ما معلوم است و شما مى توانید به جواب سؤال خودتان برسید.
بیشتر توضیح مى دهید؟
< ترکیب ما برابر ابومسلم یک ترکیب ایده آل و خوب بود اما تعویض هایى که صورت گرفت روند تیمى ما را تغییر داد. خروج مهدوى و چاووشى کاملاً اشتباه بود و نفرات جایگزین براى شرایط خاص بازى که ما نیاز حیاتى به پیروزى داشتیم مناسب نبودند و حسین ملکى هم وحشتناک دیر به ترکیب اضافه شد درحالى که مى بایست ملکى به عنوان تعویض اول به ترکیب اضافه مى شد و به جاى خان محمدى مى رفت چون خان محمدى وقتى توان دویدن را از دست مى دهد مدام خطا مى کند، ملکى باید جاى خان محمدى مى رفت داخل، مهدوى هم به راست مى رفت و ملکى در مرکز خط میانى بازى مى کرد. تعویض دوم انتظار مى رفت خروج گیلائورى از ترکیب باشد که این طور نشد.
خیلى فنى صحبت مى کنید. به هرحال هر کسى اعتقاد خاص خود را دارد و جهانپور نیز به عنوان سرمربى حتماً عقایدى دارد. از صحبت هاى شما معلوم است که مى خواهید استقلال سرمربى خود را کم کنید.
< به این صورت نیست که برداشت مى کنید. من اول صحبت هایم اشاره کردم که ما کار گروهى مى کنیم و تمامى موفقیت ها و ناکامى ها حاصل کار این گروه است.
به هرحال آقاى جهانپور هم با شرایط کارى باشگاه آشنا هستند و نظرات کسانى که در کنار ایشان به عنوان کمک مربى هستند را باید درنظر بگیرند. بدون شک همه قبول دارند که ۳ نفر بهتر از ۲ نفر تصمیم مى گیرند و این مسأله اى است که کسى نمى تواند کتمان کند که نتایج کار گروهى بهتر از کار فردى است. اجازه بروز این مسائل را نمى دهم اما من کم کارى از بازیکنان خود نمى بینم.
با تمام این اوصاف چه تصمیمى براى آینده دارید و پگاه از این وضعیت کى خارج مى شود؟
< با آقاى جهانپور و کادر رهبرى جلسه خواهیم داشت. یکسرى اشتباهاتى طى هفته هاى اخیر رخ داده که باید کارشناسى و حل شود. ما دنبال این نیستیم که صورت مسأله را با برکنار کردن آقاى جهانپور پاک کنیم و دوست داریم مسأله را با همفکرى حل کنیم. بازى روز جمعه برابر ابومسلم من را نگران کرد. شما ببینید ما هفته پیش در خانه خود از نفت باختیم اما تیم هم استانى  ما ملوان همین هفته در آبادان، نفت را شکست داد. پس این نشان مى دهد نفت قوى نبوده که ما را شکست داده، ما توانمند نبودیم و لایق شکست بودیم. تمام این مشکلات باید حل شود.
شما با حوصله خاصى نسبت به عملکرد کادر رهبرى خود برخورد مى کنید. این حوصله تا کجا ادامه خواهد داشت؟
< شما فکر مى کنید من فردا صبح مجید جهانپور را برکنار کنم همه چیز حل مى شود اما چنین که نخواهد شد بلکه اوضاع بدتر مى شود! و همه چیز بهم مى خورد. به مربى جدید هم نمى توان خرده گرفت چون فوراً مى گوید من تیم را نبسته ام!
پس از این پس تصمیمات فنى پگاه به صورت گروهى گرفته خواهد شد و نقش جهانپور کمرنگ مى شود؟
< ما قصد دخالت در کار سرمربى خود را نداریم، ما کارى نداریم که ایشان تیم را با سیستم ۲-۵-۳ یا ۲-۴-۴ ارنج کند یا نمى خواهیم مجبورشان کنیم از فلانى استفاده کند اما انتظار داریم پگاه حداقل در خانه تهاجمى تر بازى کند و حداقل از ۲ مهاجم ثابت بهره بگیرد. فکر نمى کنم این انتظار عجیب و نامعقولى باشد چرا که این تساوى براى من یعنى باخت و اگر ما از ابومسلم مى باختیم براى من تفاوتى با این تساوى نمى کرد.
آقاى شاد احساس مى شود برخى از بازیکنان شما حالا بنا به عدم آمادگى یا مسائل دیگر از تمام توان خود در زمین بهره نمى گیرند. شما به عنوان مدیریت باشگاه چنین حسى نمى کنید؟!
< یکى از دوستان ما نیز به این مسأله اشاره داشت و مى گفت بعضى ها خوب بازى نمى کنند که جهانپور برکنار شود اما واقعیت این نیست و چنین افکارى در مجموعه ما وجود ندارد. شما ببینید ما نتایج خوبى تا به حال نگرفته ایم اما هیچ حاشیه اى در تیم و پیرامون تیم دیده نمى شود چون بنده شخصاً برخورد مى کنم و به هرحال تیم دیر بسته شد و نفرات جدید دیر اضافه شدند و باید به جهانپور نیز حق داد. البته ما هم کارمان بى اشکال نیست و نباید تمام گناه ها را سر یک نفر انداخت.
اما قبول دارید که پگاه هم اکنون یکى از کاندیداهاى سقوط است؟!
< نمى توانم بگویم نه! چون با توجه به سوابق باشگاه و نتایج فعلى چنین تصورى به ذهن مى رسد اما من به شما قول مى دهم ۳-۲ بازى دیگر را هم ببازیم باز هم سقوط نخواهیم کرد و مى توانیم از انتهاى جدول جدا شویم.
پس بنویسیم که پگاه تمایلى به برکنارى سرمربى خود ندارد؟
< بله برکنارى یا عزل جهانپور به هیچ وجه در دستورکار ما نیست چون مشکلى حل نمى شود. ما دوست داریم جهانپور تا چند فصل دیگر هم در کنار تیم باشد و از وجود ایشان بهره بگیریم.
 
هفته چهارم لیگ برتر
پنج شنبه نتیجه 15شهریور
شیرین فراز 1-3 استقلال
صباباتری 0-0 فجرسپاسی
سپاهان 2-2 راه آهن
جمعه نتیجه 16شهریور
مس کرمان 2-1 استقلال ا
سایپا 1-1 ذوب آهن
پگاه 0-0 ابومسلم
صنعت نفت 0-0 ملوان
پرسپولیس 2-1 پیکان
برق 1-1 پاس



:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
مجید جهانپور -پرشین بلاگ [41]
مجید حهانپور - بلاگ پارس [29]
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ [35]
مجید جهانپور - میهن بلاگ [28]
[آرشیو(4)]

::تعداد کل بازدیدها::

22975

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
مدیرعامل پگاه : نباید تمام گناه را سر یک نفر انداخت - مجید جهانپور
::لوگوی من::
مدیرعامل پگاه : نباید تمام گناه را سر یک نفر انداخت - مجید جهانپور
::لینک دوستان::
وبلاگ هواداران پگاه گیلان
اولین لغتنامه زبان گیلکی
مجید جهانپور - بلاگ پارس
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ
مجید جهانپور - میهن بلاگ
مجید جهانپور - پرشین بلاگ
مجید جهانپور - انزلی بلاگ
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::