سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! بدانید آنکه از سخن نادرست درباره خود، بی تاب می شود، [امام علی علیه السلام]
 

 
   

جهانپور: اخراج من شایعه است . - مجید جهانپور
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:12بازدید دیروز:3
 

عباس :: 86/6/19::  12:40 عصر

 

خیلى زود همه چیز تغییر مى کند

جهانپور: اخراج من شایعه است

 سرمربى پگاه گیلان با اشاره به نتایج این تیم در ۴ هفته ابتدایى لیگ برتر گفت: فعلا در دور بدشاسى هستیم و امیدوارم تیم ما از این روند خارج شود.
مجید جهانپور با بیان این مطلب اظهار داشت: پگاه در گلزنى دچار مشکل است و بازیکنان در زدن ضربات آخر عجله مى کنند، در ضمن ۳ پنالتى ما را هم نگرفته اند و این مسائل باعث شده که نتایج لازم را نگیریم. این اتفاقات در فوتبال وجود دارد ولى تحت هر شرایطى باید از این بحران خارج شویم.
وى در ادامه گفت: باشگاه پگاه در فصل نقل و انتقالات در آستانه منحل شدن بود و بازیکنان جدید هم دیرتر از موعد مقرر به تیم اضافه شده اند که این موضوع مشکلات ما را بیشتر کرد. اکثر کارشناسان هم توانایى هاى فنى پگاه را تایید مى کنند و امیدوارم در مسابقات آینده دیگر بدشانس نباشیم.
جهانپور خبر اخراجش از پگاه گیلان را تکذیب کرد و گفت: این موضوع فقط در حد یک شایعه است و باشگاه از کادرفنى حمایت مى کند. متاسفانه برخى تمایل دارند که چنین شایعاتى را مطرح کنند ولى ما در اولین فرصت شرایط را تغییر خواهیم داد.
 
پگاه و تیم دومش: همه در یک خط   


در پگاه که مدیرعاملش به حرف می‌آید و بحث درون تیمی‌اش را در مصاحبه مطبوعاتی به زبان می‌آورد هیچ کس مقابل مجید جهانپور نیست. بلکه همه می‌خواهند در کنار مجید جهانپور به او در این روزهای سخت کمک کنند، همه از جمله مرغوب که بیش از بقیه تحت فشار است و بیشتر از بقیه سؤال و جواب می‌شود. مهندس شاد می‌خواهد تیم دوم یعنی تیمی که باید از پگاه حمایت کند را با قدرت بیشتری در خدمت مجموعه خود در آورد، همه در یک خط و همه در راستای این هدف:کمک به مجید جهانپور برای فرار از بحران. خب، بحث تعویض‌های دقیقه 65 پگاه در بازی با ابومسلم بود.
تعویض دو حالت دارد، یا از پیش تعیین شده است و یا در < لحظه> درباره‌اش تصمیم می‌گیرند. حالا باید پرسید که مجید جهانپور از پیش خود برای خود تعیین کرده بود که از چاووشی 70-60 دقیقه استفاده کند یا این که براساس جریان بازی تصمیم گرفت. (مصدومیت چاووشی که در این تعویض نقشی نداشت چون پیش از مصدومیت، جهانپور تصمیم گرفته بود.) یک روز نوشتیم درباره استفاده کردن یا استفاده نکردن از چاووشی تصمیم گیرنده جهانپور است و بس. نوشتیم که حتی نباید درباره این موضوع حرفی زد و حتی نباید <پچ پچ> کرد. امروز باز هم حرف ما همین است: از اقتدار جهانپور ذره‌ای نباید کاسته شود و اسماعیل شاد که به همکاران جهانپور خرده می‌گیرد به همین نکته فکر می‌کند و می‌خواهد که مشاوره‌ها دقیق‌تر باشد. شاد می‌خواهد همکاران جهانپور را بیش از پیش در خدمت جهانپور درآورد.
پنالتی‌های پگاه که همه می‌سوزند! پگاه اگر چه نمی‌تواند و نمی‌خواهد با پنالتی‌های سوخته شکست‌های خود را توجیه کند و حتی نمی‌خواهد با پنالتی سوخته دقیقه 52 (که باز هم داور خطا روی چاووشی را نادیده گرفت) تساوی مقابل ابومسلم را توجیه کند اما لازم است که به این نکته نیز فکر کند: چرا پنالتی‌های پگاه را پنالتی‌ اعلام نمی‌کنند؟ اینها چه کسانی هستند که پیغام می‌آورند: فکر کنید و ببینید که چرا پنالتی‌های شما را نادیده می‌گیرند؟
منظور از این حرف‌ها چیست؟ آیا پگاه هم باید این گونه فکر کند که جریانی پشت پرده وجود دارد که می‌خواهد سرشان را ببرد؟ آیا پس از 3 پنالتی سوخته (یک پنالتی مقابل سپاهان، یک پنالتی مقابل صنعت نفت و یک پنالتی دیگر مقابل ابومسلم) پگاه نباید بدبینانه به ماجرا نگاه کند؟شاید طعنه‌ها کاساز شود نکته آخر این است: علی‌ فتح‌ا...زاده، مدیرعامل استقلال پس از تساوی استقلال مقابل مس به حرف آمد و گفت که ای کاش حجازی مدیرفنی می‌شد و حتی گفت که باید بروم و با قلعه‌نویی گفت‌وگو کنم. فتح‌ا...زاده چنین گفت اما استقلال از هم نپاشید، در کرمانشاه پیروز شدند و حالا جان تازه‌ای گرفته‌اند.حالا مهندس شاد، مدیرعامل پگاه هم طعنه‌ای زده است. شاید این طعنه‌های شاد کارساز شود.



:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
مجید جهانپور -پرشین بلاگ [41]
مجید حهانپور - بلاگ پارس [29]
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ [35]
مجید جهانپور - میهن بلاگ [28]
[آرشیو(4)]

::تعداد کل بازدیدها::

22970

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
جهانپور: اخراج من  شایعه است . - مجید جهانپور
::لوگوی من::
جهانپور: اخراج من  شایعه است . - مجید جهانپور
::لینک دوستان::
وبلاگ هواداران پگاه گیلان
اولین لغتنامه زبان گیلکی
مجید جهانپور - بلاگ پارس
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ
مجید جهانپور - میهن بلاگ
مجید جهانپور - پرشین بلاگ
مجید جهانپور - انزلی بلاگ
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::