سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در پى جنازه‏اى مى‏رفت ، شنید مردى مى‏خندد فرمود : ] گویا مرگ را در دنیا بر جز ما نوشته‏اند ، و گویا حق را در آن بر عهده جز ما هشته‏اند ، و گویى آنچه از مردگان مى‏بینیم مسافرانند که به زودى نزد ما باز مى‏آیند ، و آنان را در گورهاشان جاى مى‏دهیم و میراثشان را مى‏خوریم ، پندارى ما از پس آنان جاودان به سر مى‏بریم . سپس پند هر پند و پند دهنده را فراموش مى‏کنیم و نشانه قهر بلا و آفت مى‏شویم . [نهج البلاغه]
 

 
   

جهانپور: مهاجمان تیم فوتبال پگاه گیلان بدشانس هستند - مجید جهانپور
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:26بازدید دیروز:3
 

عباس :: 86/6/31::  6:57 عصر

پگاه در حسرت پیروزى
پگاه صفر - راه آهن صفر
جمعه ۳۰/۶/۸۶
ورزشگاه: سردار جنگل رشت
ساعت: ۰۰:۲۰
چارچوب: هفته ششم لیگ برتر
پگاه رشت: صفر
راه آهن: صفر
داور: قاسم واحدى
کمک ها: محسن فریمانى و رحیم شاهینى
اخطار: علیرضا نظیف کار (پگاه)
گئورگ کاسپاروف (راه آهن)
اخراج: -
تماشاگر: ۵ هزار نفر
بهترین بازیکن: گئورگ کاسپاروف (راه آهن)

پگاه رشت: ساشا ایلیچ، سیامک فراهانى، محمد مختارى، على نظیف کار، مهدى نورى (ابراهیم تقى پور ۶۷)، محمدرضا مهدوى (حسین ملکى ۸۰)، سعید پیر سراندلیب، امیر خان محمدى (بهنام افشه ۵۵)، مصطفى حاجتى، امین متوسل زاده، افشین چاووشى
سرمربى: مجید جهانپور
راه آهن تهران: گئورگ کاسپاروف، ابراهیم کریمى، علیرضا نورمحمدى، علیرضا محمد، ابوذر رحیمى، مجید نورمحمدى، احمد تقوى، احمد جمشیدیان (مجتبى قربانى ۷۵)، هاملت میختاریان، سهراب انتظارى (حسین پاشایى ۵۲)، مهدى تارتار (فرزاد حاتمى ۶۴)
سرمربى: اکبر میثاقیان

ایران ورزشى - راه آهن در شرایطى به مصاف پگاه رفت که یک غایب بزرگ و محسوس داشت و این چهره کسى نبود جز اکبر میثاقیان. کسى که با حکم کمیته انضباطى مجبور بود از جایگاه ویژه تیم خود را رهبرى کند. البته غیبت میثاقیان هیچ تأثیرى در روند ضد فوتبال کردن راه آهن نداشت و همه از همان دقایق نخست متوجه افکار تاکتیکى راه آهن شدند. پگاه که با سیستم غیر منتظره و تهاجمى ۳-۴-۳ بازى مى کرد تیم برتر میدان بود و موقعیت هاى زیادى نیز در طول بازى خلق کرد اما درخشش کاسپاروف دروازه بان راه آهن هرگز اجازه نداد چارچوب دروازه این تیم فرو بریزد.
البته پگاه بدشانس هم بود که در دقیقه ۸۷ شوت سنگین پیر سراندلیب به تیرک افقى دروازه راه آهن خورد. تلاش بازیکنان پگاه در این بازى ستودنى بود اما زور این تیم به لایه هاى دفاعى تیم میثاقیان نمى رسید، اتفاقى که هفته پیش براى پرسپولیس نیز رخ داده بود.

جهانپور: مهاجمان تیم فوتبال پگاه گیلان بدشانس هستند

سرمربی تیم فوتبال پگاه گیلان عدم گلزنی این تیم در لیگ برتر باشگاه های ایران را مربوط به بدشانسی و فشار روانی بازیکنان دانست.

مجید جهانپور در گفت و گو با سایت خبری سازمان تربیت بدنی در خصوص بازی تیمش مقابل راه آهن تهران در هفته ششم لیگ برتر گفت : در این بازی توپ‌های زیادی توسط بازیکنان ما به سوی دروازه راه‌آهن ارسال شد، اما بدشانسی یا عکس العمل مناسب دروازه بان حریف مانع از گلزنی مهاجمان تیم پگاه شد.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم راه آهن با نیت تساوی به زمین آمده بودند، اظهار داشت : آنان در بازی گذشته هم مقابل پرسپولیس و در حضور ‪۹۰‬ هزار تماشاگر توانسته بودند به خوبی از دروازه خود دفاع کنند.

سرمربی تیم پگاه دلایل عمده عدم گلزنی مهاجمان این تیم در پنج بازی اخیر این تیم در لیگ برتر را به بدشانسی و فشار روانی آنها عنوان کرد و گفت : در طول هفته، علاوه بر تمرینات همیشگی ، با مهاجمان به طور اختصاصی کار می‌کنیم .

جهانپور با رد جذب مهاجم جدید در هفته‌های آتی جهت رفع مشکل گلزنی تیم پگاه خاطرنشان کرد : در حال حاضر ، چنین برنامه‌ای جزو سیاست‌های باشگاه نیست ، زیرا پگاه بازیکنان خوبی را در اختیار دارد که در هر بازی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق می‌کنند اما به همان دلایل بدشانسی و استرس زیاد در گل زدن موفق نیستند .

دیدار دو تیم پگاه گیلان و راه آهن تهران جمعه شب در هفته ششم لیگ برتر با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.



:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
مجید جهانپور -پرشین بلاگ [41]
مجید حهانپور - بلاگ پارس [29]
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ [35]
مجید جهانپور - میهن بلاگ [28]
[آرشیو(4)]

::تعداد کل بازدیدها::

22984

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
جهانپور: مهاجمان تیم فوتبال پگاه گیلان بدشانس هستند - مجید جهانپور
::لوگوی من::
جهانپور: مهاجمان تیم فوتبال پگاه گیلان بدشانس هستند - مجید جهانپور
::لینک دوستان::
وبلاگ هواداران پگاه گیلان
اولین لغتنامه زبان گیلکی
مجید جهانپور - بلاگ پارس
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ
مجید جهانپور - میهن بلاگ
مجید جهانپور - پرشین بلاگ
مجید جهانپور - انزلی بلاگ
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::