سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ورع زیباست ولی در دانشمندان زیباتر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

 
   

2 بازیکن جدید پگاه - مجید جهانپور
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:1بازدید دیروز:3
 

عباس :: 86/5/14::  11:21 صبح

 

۲ بازیکن جدید پگاه

 مهاجم ایرانى آدمیرا واکر اتریش به پگاه گیلان پیوست. امین متوسل زاده پنجشنبه با حضور در هیأت فوتبال گیلان قراردادش را با پگاه ثبت کرد. همچنین محمد مختارى بازیکن سابق شموشک نوشهر با توافق باشگاه گیلانى و مازندرانى با پگاه قرارداد داخلى ۲ ساله اى امضا کرد. قرار است مختارى هم بعد از دریافت رضایتنامه اش قرارداد رسمى را با پگاه ثبت کند.


بررسی تیم‌های حاضر در هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر:

  پگاه
بازگشت آبرومندانه

 مطمئناً در لیگ امسال یکی از تیم‌هایی که باعث بالارفتن جذابیت لیگ هفتم خواهد شد، پگاه گیلان است که در پایان رقابت‌های لیگ دسته اول گذشته به‌عنوان تیم اول گروه نخست به مرحله پلی‌آف صعود کرد و در مرحله پلی‌آف نیز با غلبه بر تیم‌فوتبال شهرداری بندرعباس به‌عنوان یکی از هجده تیم حاضر در لیگ برتر امسال شناخته شد.
پگاه بهترین تیم سال قبل دسته اول مسابقات در دو گروه این رقابت‌ها بود، این تیم آمار بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشت و با حداقل باخت که آن معدود شکست‌ها نیز به دلیل نداشتن نفرات اصلی تیم بود با حداکثر امتیاز بالاتر از شیرین‌فراز کرمانشاه در جدول گروه اول قرار گرفت و قاطعانه در پلی‌آف نیز به پیروزی دست یافت تا پس از چند سال دوری بار دیگر طعم حضور در لیگ برتر را بچشد.
پگاه دو فصل قبل نیز در لیگ دسته اول حضور موفقی داشت و پس از پایان این لیگ به مرحله پلی‌آف صعود کرد اما تجربه کم این تیم برای حضور در پلی‌آف باعث شد پیکان گوی سبقت را از پگاه ربوده و به لیگ برتر صعود کند.
پگاه که تمام زحمات فصل خود را بی‌سرانجام می‌دید این بار تصمیم گرفت با درس‌گرفتن از تجربیات و شکست‌های قبلی یک بار دیگر تمام توان خود را برای بازگشت به لیگ برتر به کار بندد که این گونه نیز شد و در شرایطی مشابه با آن فصل بی‌حاصل پگاه قاطعانه به پایان راه رسید و امسال در لیگ هفتم حاضر خواهد بود.
پگاه می‌تواند در لیگ هفتم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال شمال کشور به ویژه گیلان باشد چرا که این تیم پتانسیل بالایی برای کسب موفقیت دارد و با درایت و تیزهوشی مربی توانمندی همچون مجید جهانپور که زحمات زیادی را برای این تیم کشیده است قطعاً این مهم دور از دسترس نخواهد بود.
پگاه برخلاف دو تیم دیگری که از دسته پایین‌تر به لیگ برتر راه پیدا کرده‌اند کار نسبتاً ساده‌تری برای بقا و صدالبته کسب موفقیت در لیگ امسال در پیش خواهد داشت چرا که این تیم در سال قبل تیمی فراتر از تیم دسته اول بود و این مسأله را هم در تمام بازی‌های خانگی و خارج از خانه ثابت کرد.
این تیم که به نظر می‌آید در فصل آینده در زمینی تازه‌ساز و مناسب برای لیگ برتر به میدان خواهد رفت و دیگر دغدغه وضعیت خراب زمین‌های دقیق خواسته‌های مربی و کادرفنی خود، امسال به فکر اثبات توانایی‌های کوچک و بزرگ خود در مقابل بزرگان فوتبال کشور خواهد بود.
بی‌شک اگر پگاه بتواند همانند سال قبل در لیگ دسته اول، بدون استرس و نگرانی به میدان برود و حراسی از نام‌های بزرگ نداشته باشد با حمایت خوبی که هواداران این تیم خواهند داشت می‌تواند عملکرد بسیار مطلوبی را در میان تیم‌های حاضر در لیگ هفتم داشته باشد و در خاتمه هم کارنامه مناسبی از خود بر جای گذارد.
پگاه در کنار لیگ برتر در سال جدید نگاه ویژه‌ای نیز به جام‌حذفی خواهد داشت و حتی شانس خود را برای قهرمانی در این جام و رسیدن به مسابقات آسیایی که دیگر در کشور ما توجه خوبی به آن می‌شود، امتحان خواهد کرد. هجده تیمه‌شدن لیگ برتر کار را برای رسیدن به قهرمانی سخت‌تر و سقوط آسان‌تر کرده است، این را تیم‌هایی همچون پگاه که طعم تلخ سقوط به دسته پایین‌تر را احساس کرده‌اند به خوبی می‌دانند و مطمئناً برنامه دقیق و خاصی برای عدم تکرار این تجربه خواهند داشت.
مطمئناً اگر پگاه در سال جدید به فکر قهرمانی نباشد،‌ در اندیشه رسیدن به خانه‌های بالایی و یا میانه‌های جدول خواهد بود جایی که حاشیه امنیت خوبی برای قرار نگرفتن در میان فانوس به دستان داشته باشد.
پگاه گذشته موفقی در لیگ برتر نداشته است و هرگز نتوانسته در حد یک مدعی در این لیگ حاضر شود، اما به نظر می‌آید این بار کادرفنی، مدیریت و تک‌تک نفرات این باشگاه نیم‌نگاهی به قهرمانی در لیگ برتر هم داشته باشد و تدارک خوبی برای رسیدن به این هدف تاکنون داشته است.
این بازگشت پگاه بازگشت آبرومندانه‌ای برای نماینده استان گیلان است چرا که آنها بدون هیچ حرف و حدیث و حاشیه‌ای با قدرت تمام به لیگ برتر رسیدند و حالا در فکر تکرار موفقیت‌های سال گذشته خود این بار در لیگ برتر هستند.
به‌هر حال بازگشت پگاه می‌تواند بازگشتی ویژه به حساب آید و این خود پگاه است که این موضوع را به اثبات خواهد رساند، ما نیز تنها می‌توانیم منتظر بمانیم و ببینیم آنها قدر عافیت را می‌دانند یا بار دیگر با نمایشی ناامیدکننده و دور از ذهن یک بار دیگر تجربه تلخ سقوط به دسته اول را تجربه خواهند کرد.



:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
مجید جهانپور -پرشین بلاگ [41]
مجید حهانپور - بلاگ پارس [29]
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ [35]
مجید جهانپور - میهن بلاگ [28]
[آرشیو(4)]

::تعداد کل بازدیدها::

22959

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
2 بازیکن جدید پگاه - مجید جهانپور
::لوگوی من::
2 بازیکن جدید پگاه - مجید جهانپور
::لینک دوستان::
وبلاگ هواداران پگاه گیلان
اولین لغتنامه زبان گیلکی
مجید جهانپور - بلاگ پارس
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ
مجید جهانپور - میهن بلاگ
مجید جهانپور - پرشین بلاگ
مجید جهانپور - انزلی بلاگ
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::