سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در کتاب نخستین نوشته شده است : ای پسرآدم! رایگان یاد ده؛ همان گونه که رایگان یاد گرفتی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

 
   

پخش زنده دیدارهاى ملوان و پگاه - مجید جهانپور
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:3بازدید دیروز:3
 

عباس :: 86/5/15::  9:15 صبح

 

پخش زنده دیدارهاى ملوان و پگاه

 صدا و سیماى مرکز گیلان اعلام کرد بازیهاى ملوان و پگاه که در آنها میزبان هستند به طور زنده از شبکه استانى پخش مى شود. سال گذشته فقط دیدارهاى ملوان پخش زنده مى شد اما با لیگ برترى شدن پگاه بازیهاى هر دو تیم در گیلان پوشش داده خواهد شد. افشین وهابى یکى از مسؤولان صدا و سیما شبکه باران این خبر را اعلام کرد.

 

میزبانى مشروط در ورزشگاه سردار جنگل

فقط دیدارهاى پرتماشاگر با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه سردار جنگل برگزار نمى شود. مصطفى نوربخش مدیر روابط عمومى هیأت فوتبال در این باره مى گوید: «به خاطر مشکل جاده ارتباطى بین رشت و ورزشگاه سردار جنگل به احتمال زیاد بازیهاى غیر از استقلال و پرسپولیس را در این ورزشگاه برگزار مى کنیم. در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد ورزشگاه آماده شده است.»

 

تلاش براى تعلیق حکم انضباطى

 باشگاه پگاه به دنبال آن است که اولین بازى تیم اش در لیگ برتر بدون تماشاگر نباشد. به خاطر اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم در مرحله پلى آف مقابل شهردارى بندرعباس کمیته انضباطى پگاه را یک جلسه از داشتن تماشاگر محروم کرده است. حال مسؤولان باشگاه در تلاشند تا کمیته انضباطى این حکم را به حالت تعلیق درآورد تا اولین دیدار پگاه مقابل سپاهان در لیگ برتر با حضور تماشاگران این تیم برگزار شود.


 دربى گیلان نیمه کاره ماند

 دربى گیلان نیمه کاره ماند. دیروز ساعت ۳۰:۱۷ ملوان در دیدارى تدارکاتى میهمان پگاه گیلان بود. این دیدار در ورزشگاه عضدى برگزار شد. بازى با ۳۰ دقیقه تأخیر استارت خورد چرا که حدود ۱۵۰۰ نفر تماشاگر حاضر در ورزشگاه علیه محمد احمدزاده سرمربى ملوان شعار مى دادند و او نیز حاضر نمى شد تیم را به زمین بفرستد. سرانجام با وساطت مسؤولان پگاه گیلان بازى شروع شد. درحالى که مرتضى متوسل زاده براى پگاه و رضا نیک نظر از روى نقطه پنالتى براى ملوان گلزنى کرده بودند در دقیقه ۷۰ به خاطر فحاشى به احمدزاده و ملوانى ها سرمربى ملوان تیم را از زمین بیرون کشید. در این دقیقه حتى درگیرى لفظى بین احمدزاده و نیمکت میزبان به وجود  آمد تا این دیدار تدارکاتى به دقیقه ۹۰ نرسد.

اردوى پگاه در تهران
تیم فوتبال پگاه گیلان امروز راهى تهران خواهد شد تا اردوى ۶روزه خود را در پایتخت برگزار کند و چند دیدار تدارکاتى نیز به انجام برساند.به گفته سرمربى پگاه گیلان، این تیم یک بازى روز سه شنبه و بازى تدارکاتى دیگر را روز جمعه برگزار خواهد کرد که به طور حتم در یکى از این روزها باصباباترى روبرو خواهد شد.

جهانپور: از احمدزاده و طرفدارانش انتظار فحاشى نداشتیم

مجید جهانپور
اما مجید جهانپور سرمربى پگاه نیز در مورد این بازى دوستانه! حرف هاى زیادى دارد.جهانپور گفت: هیچ مشکلى با احمدزاده و طرفداران ملوان نداریم و آنها را خیلى هم دوست داریم اما از آنها انتظار نداشتیم که در شهر خودمان به ما فحاشى کنند. متأسفیم که چنین اتفاقى افتاد اما انزلى چى ها هم در این ماجرا تقصیر داشتند. وى افزود: متأسفانه اتفاق خوبى نیفتاد. از آقاى احمدزاده بیشتر انتظار داشتم. ایشان نباید به خاطر دعواى تماشاگران،بازى را به جنجال مى کشاند.




:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
مجید جهانپور -پرشین بلاگ [41]
مجید حهانپور - بلاگ پارس [29]
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ [35]
مجید جهانپور - میهن بلاگ [28]
[آرشیو(4)]

::تعداد کل بازدیدها::

22961

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
پخش زنده دیدارهاى ملوان و پگاه - مجید جهانپور
::لوگوی من::
پخش زنده دیدارهاى ملوان و پگاه - مجید جهانپور
::لینک دوستان::
وبلاگ هواداران پگاه گیلان
اولین لغتنامه زبان گیلکی
مجید جهانپور - بلاگ پارس
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ
مجید جهانپور - میهن بلاگ
مجید جهانپور - پرشین بلاگ
مجید جهانپور - انزلی بلاگ
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::