سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! اگر مرا به زنجیر کشی و عطای خود را در میان شاهدان از من بازداری، ... امیدم را ازتو نخواهم بُرید و چهره امیدوار به گذشتت را از تو نخواهم گرداند و محبّتت از قلبم بیرون نخواهد رفت . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 

 
   

احمدزاده ارزش هاى ورزشى را زیر سؤال برد - مجید جهانپور
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:4بازدید دیروز:3
 

عباس :: 86/5/17::  11:4 صبح

 
پیروزی پگاه وشکست شیرین فراز در تهران
عصر دیروز و در یک دیدار تدارکاتى که در تهران برگزار شد، تیم پگاه رشت با تک گل بهنام افشه که در دقیقه ۷۶ به ثمر رسید، توانست تیم شیرین فراز کرمانشاه را شکست دهد. در این بازى که پیش چشم مدیران ۲ تیم برگزار شد، افشین حاجى پور هافبک چپ پاى کرمانشاهى ها یک پنالتى را براى این تیم به بیرون زد.
 
 
واکنش صالح نیا به اتفاقات دیدار پگاه- ملوان
احمدزاده ارزش هاى ورزشى را زیر سؤال برد

با وجود گذشت چند روزى از دیدار دوستانه پگاه- ملوان که به صورت خصمانه به پایان رسید هنوز فضاى ورزشى و غیرورزشى استان گیلان متأثر اتفاقات این بازى است. دیدارى که به خاطر شعارهاى تماشاگران پگاه به ملوان با اعتراض شدید محمد احمدزاده روبرو شد و در نهایت موجب شد بازى ناتمام بماند!
این مسأله که چرا فوتبال ۲ شهر انزلى و رشت که هم استانى هستند توان سازش را ندارند تبدیل به یک نگرانى بزرگ براى اهالى فوتبال گیلان شده.
در میان اظهارنظرها و مصاحبه هاى مختلفى که طى چند روز اخیر پیرامون این اتفاقات صورت گرفته کمتر کسى تصور مى کرد بهمن صالح نیا چهره سرشناس فوتبال گیلان سکوت خود را بشکند. مردى که نام او را در لابه لاى تمام صفحات تاریخ فوتبال گیلان مى توان دید امروز مى گوید دیگر دلیلى براى سکوت کردن نمى بینم چون اعتبار فوتبال گیلان در خطر است.
صالح نیا به شدت از اتفاقات رخ داده متأسف است و یکى از مقصران اصلى این اتفاق را شاگرد قدیمى خود مى داند. وى مى گوید: «این مسائل در گذشته هم وجود داشته و زمانى که ما به رشت مى رفتیم چنین شعارهایى شنیده مى شد.
بالاخره این چیزها در فوتبال هست اما محمد احمدزاده که بازیکن من بوده آیا تا به حال دیده من در رشت یا هر جاى دیگرى جار و جنجال و درگیرى ایجاد کنم یا تیم خود را بیرون بکشم که حالا امروز این کارها را انجام مى دهد.
من واقعاً متأسفم و نمى توانم سکوت کنم چرا که براى جایگاه اخلاقى ملوان در ورزش زحمت کشیدم و نمى توانم اجازه دهم این جایگاه معنوى که به سختى حاصل شده امروز به سادگى حراج گذاشته شود.»
مؤسس و بنیانگذار باشگاه ملوان در ادامه مى گوید: «احمدزاده با این کار ارزش هاى ورزشى و مسائل اخلاقى را زیر سؤال برد. دیگر از این پس ما چگونه مى توانیم در برابرسایر استان ها مدعى باشیم و فقط باید سکوت کنیم چون آنها امروز مى بینند که ما با هم درگیرى داریم و خودمان این ارزش ها را رعایت نمى کنیم.»
بهمن صالح نیا که به شدت از عمل احمدزاده ناراحت است در ادامه مى گوید: «احمدزاده امروز درحالى از اتفاقات و شعارهاى هواداران پگاه ناراحت است که وقتى ۴ سال پیش در ورزشگاه انزلى بدترین شعارها علیه من داده مى شد آن هم به خاطر حمایت از ایشان هیچ واکنشى نشان نمى داد.
چرا آن زمان احمدزاده جلو نمى آمد و چیزى نمى گفت؟! اما حالا به خاطر شعارهاى هزار نفر قهر مى کند و ملوان را از زمین بیرون مى کشد.»
سرمربى سابق ملوان در پایان صحبت هایش مى گوید: «ملوان یک تیم مردمى است که در سرتاسر ایران هواداران زیادى دارد. این پایگاه مردمى به واسطه جام ها یا مدال هایى که ملوان دارد نیست بلکه جام هاى اخلاقى که به این تیم تعلق مى گرفت است و انضباط تیمى ملوان باعث شد تا اعتبار ویژه اى نزد افکار عمومى پیدا کند.
تمام این مسائل و اعتبارات حاصل سال ها تلاش است و تحمل این مسأله که سال ها زحمات ما به سادگى درحال فنا شدن است واقعاً سخت است و من به سهم خود نمى توانم اجازه چنین کارى را دهم.»
گیلائورى به پگاه پیوست

 آکوستنى گیلائورى هافبک فصل گذشته استقلال تهران براى لیگ هفتم حرفه اى به پگاه گیلان پیوست.
این بازیکن گرجستانى پس از انجام مراحل ادارى و تسویه حساب مالى با استقلال تهران، مذاکرات نهایى خود را با تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده پگاه گیلان دنبال کرد و متعاقب توافق به عمل آمده، براى یک سال به جمع شاگردان مجید جهانپور اضافه شد.
گفتنى است آکوستنى گیلائورى، جوئلسون داسیلوا و لئوناردو کوییکه ۳ بازیکن خارجى فصل گذشته استقلال بودند که هر ۳ راهى تیم هاى دیگر شده اند.
اخبار فوتبال گیلان
 
بدشانسى نظرمحمدى
على نظر محمدى دروازه بان تیم پگاه رشت دچار یک مصدومیت ناخواسته شد و براى مدت ۳ ماه از میادین فوتبال دور شد. نظر محمدى که از ناحیه تاندوم دست دچار پارگى شدید شده است، طبق گفته پزشکان حداقل ۳ ماه از همراهى تیم پگاه محروم خواهد بود.
گلایه هواداران پگاه
هواداران تیم پگاه رشت از عملکرد مسئولان روابط عمومى این باشگاه گلایه داشته و اعتقاد دارند که آنها در مقام پاسخگویى به هواداران خوب عمل نمى کنند. اعتراض هواداران تیم پگاه باعث شده است تا مسئولان این تیم به فکر تغییر و یا ترمیم روابط عمومى باشگاه خود باشند.
مشکل تازه براى پگاه
به گفته یکى از مسئولان تربیت بدنى شهر رشت، ورزشگاه ۱۵ هزار نفرى سردار جنگل براى هفته هاى آغازین لیگ برتر آماده نخواهد شد و همین مسأله باعث ناراحتى کادر فنى و بازیکنان تیم فوتبال پگاه رشت شده است و آنها را با مشکل تازه اى روبرو ساخته است.
سهمیه زیر ۲۳ سال
کادر فنى پگاه سرانجام نام رضا کادوسى را به عنوان بازیکن زیر ۲۳ سال خود به هیأت فوتبال رد کرد تا بتواند در فصل جارى لیگ از وجود این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند.
جدایى ۲ بازیکن پگاه
سروش کمالى و رضا خوب رفتار بازیکنان فصل پیش تیم پگاه با گرفتن رضایتنامه به تیم سپیدرود رشت پیوستند تا در رقابت هاى لیگ ۲ براى این تیم به میدان بروند.
نارضایتى کادر فنى پگاه از عملکرد زمانى
از داخل اردوى تیم پگاه خبر مى رسد که کادر فنى این تیم که از بین دو گزینه رسول زمانى و اصغر کرم اللهى، زمانى را انتخاب کرده بودند، از انتخاب خود رضایت نداشته و از عملکرد زمانى گله دارند.
سفر مربى فوتبال ساحلى به امارات
بهزاد داداش  زاده مربى تیم فوتبال ساحلى ایران به همراه این تیم به امارات خواهد رفت. قرار است تیم ملى فوتبال ساحلى ایران در مدت حضورش در امارات چند بازى تدارکاتى خوب را برگزار کند.



:: RSS ::
::پیوندهای روزانه::
مجید جهانپور -پرشین بلاگ [41]
مجید حهانپور - بلاگ پارس [29]
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ [35]
مجید جهانپور - میهن بلاگ [28]
[آرشیو(4)]

::تعداد کل بازدیدها::

22962

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
احمدزاده ارزش هاى ورزشى را زیر سؤال برد - مجید جهانپور
::لوگوی من::
احمدزاده ارزش هاى ورزشى را زیر سؤال برد - مجید جهانپور
::لینک دوستان::
وبلاگ هواداران پگاه گیلان
اولین لغتنامه زبان گیلکی
مجید جهانپور - بلاگ پارس
مجید جهانپور - آفتاب بلاگ
مجید جهانپور - میهن بلاگ
مجید جهانپور - پرشین بلاگ
مجید جهانپور - انزلی بلاگ
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::